AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik had een keer ook niet direct door dat ik Angelina Jolie in de auto had, kan gebeuren.
Dus die meiden stoppen voor iedereen die een lift nodig hebben, en wanneer het geen bn’er is gooien ze ze weer uit de auto? Mafketel ben je ook, ga lekker toekijken hoe iemand je vriendin balt joh, die is een ergere k*ch dan iemand die een bn’er een lift geeft.

De ‘waarheid’ zeggen kn ook op een aardige manier. Ik geloof dat vorm en inhoud hier vaak door elkaar gehaald wordt.

Ik heb ook niets met mensen die niet zeggen wat ze vinden. Maar alleen anderen afzeiken is wel het andere uiterste.

Ja Fred snapt het inderdaad.

Volgens mij heeft Boef achteraf excuses aangeboden dus waar gaat dit nog over? ik denk zelf dat het met zijn afkomst te maken heb (weet het vrijwel zeker eigenlijk)
Het ging over boef en hoe mensen hem kenden (dus ook hoe hij op het nieuws is gekomen). En toen moest jij als brown knight opeens inspringen om zijn eer te verdedigen

Dus die meiden stoppen voor iedereen die een lift nodig hebben, en wanneer het geen bn’er is gooien ze ze weer uit de auto? Mafketel ben je ook, ga lekker toekijken hoe iemand je vriendin balt joh, die is een ergere k*ch dan iemand die een bn’er een lift geeft.

doe rustig g doe rustig

Het ging over boef en hoe mensen hem kenden (dus ook hoe hij op het nieuws is gekomen). En toen moest jij als brown knight opeens inspringen om zijn eer te verdedigen
Het ging erom, dat die dames hem alleen oppikte omdat hij een bn’er is. In de hoop er een slaatje uit te slaan. En ja dan ben je in mijn ogen een aandachtsh**r. Is het netjes om dat te filmen en te zeggen? Nee.

Het ging erom, dat die dames hem alleen oppikte omdat hij een bn’er is. In de hoop er een slaatje uit te slaan. En ja dan ben je in mijn ogen een aandachtsh**r. Is het netjes om dat te filmen en te zeggen? Nee.
Ja, als vrouw zijnde is het volkomen normaal om midden in de nacht een lift te geven aan wildvreemde mannen. Zeker als ze er uitzien als een drugsdealertje of lowlife :o :o

Je zou jezelf dan als vrouw wel verdomd kwetsbaar maken. Feit dat hij bekend is maakt dat anders.
En wat dan nog als ze op iets uit waren? Moeten we medelijden met boef hebben omdat de gedachte aan kwartetten te zwaar is? Of probeer je nu de illusie te wekken dat mannen nooit iets doen in de hoop op wat anders? Ieder mens doet dat wel eens. Niets mis met hoop (het is een ander verhaal als je hoop verward met verwachtingen, en niet accepteert als je niet krijgt wat je verwacht).

Eens!
Alleen sommige mensen staan zo negatief in het leven dat ze alleen in staat zijn anderen te bashen met negatief gedoe en daar heb ik persoonlijk helemaal niks mee. Zulke lui zijn denk ik gewoon onzeker en spreken daardoor graag negatief over anderen om zich zo maar beter te voelen over zichzelf. Maar mensen die eerlijk zijn, of het nou positief of negatief is, kan ik enorm waarderen.
Amen

Asser of peace

258E1E50-7618-41E9-B1F9-FCE81BEA0D76.jpeg

@Kroeltijger ik begrijp uit uw bericht dat enkel een handjevol leden aannames over anderen mogen maken en sommigen weer niet, zie hoe snel een aantal hapten toen ik over afkomst begon 🤣

Ja Fred snapt het inderdaad.

Volgens mij heeft Boef achteraf excuses aangeboden dus waar gaat dit nog over? ik denk zelf dat het met zijn afkomst te maken heb (weet het vrijwel zeker eigenlijk)
Nee, als jij het nodig vind om vrouwen (of anderen) te beledigen die je uit een benarde positie hebt geholpen ben je gewoon triest.
Als je denk dat ze dat alleen maar gedaan hebben vanwege je “bekendheid” ben je gewoon een ordinaire t*fus mong**l.

@fredje1800 wij zijn bij deze gebombardeerd tot t*fus mong*len.

🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

Terug
Naar boven