- Waardering
- 34.342
@Aquaexplo ja je hebt wel gelijk 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thanks bro!Damn, vette foto's man! Je hebt er wel even op moeten wachten, maar dat is het vast en zeker waard zo te zien!

Het niet simpen gedeelte of het pens gedeelte?

Basically een white knight, maar omdat jij gelijk weer zijn afkomst gebruikte om de rest voor racist te bejegenen vond ik dit wat leuker klinken.@Aquaexplo leg het eens allemaal nog een keer uit, wat is een brown knight?
Het is wel vermakelijk als je weet hoe veel mensen van dit forum irl zijn en hoe ze zich dan profileren op dit forum.Kunnen jullie ophouden met stoer doen op het internet?
We weten toch allemaal dat jullie in real life niks durven te zeggen.
Kijk maar naar @Shadow Project, grote mond over benchen en nu al een maand niet aanwezig in Iron house.Het is wel vermakelijk als je weet hoe veel mensen van dit forum irl zijn en hoe ze zich dan profileren op dit forum.
Hij gebruikt anabolen dus telt sowieso nietKijk maar naar @Shadow Project, grote mond over benchen en nu al een maand niet aanwezig in Iron house.
Boeiend, als ik er wel ben durf je toch geen hoi te zeggen tegen mijn wijffieKijk maar naar @Shadow Project, grote mond over benchen en nu al een maand niet aanwezig in Iron house.

Huh ben natty hoor :s
Nathalie :S
Hihi ja dit is mijn kloontje
Kan me niet herinneren dat je een rooie snor had :S
Basically een white knight, maar omdat jij gelijk weer zijn afkomst gebruikte om de rest voor racist te bejegenen vond ik dit wat leuker klinken.
daarnaast klinkt brown knight natuurlijk ook als een andere benaming van flikkertje, ook iets wat jij bent.
Waarom brown knight en geen mocro knight?Basically een white knight, maar omdat jij gelijk weer zijn afkomst gebruikte om de rest voor racist te bejegenen vond ik dit wat leuker klinken.
Kan me niet herinneren dat je een rooie snor had :S
bekt niet lekker, en kleur vervangen door een andere kleur is logischer
Waarom noemen we wit wit en bruin bruin?bekt niet lekker, en kleur vervangen door een andere kleur is logischer