- Waardering
- 20.663
Maak een grote volle borst in een de tricep met je schouders naar achteren getrokken, niet zo ingezakt. Komt je chest veel beter uit.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe voelt het dat de volgende post 6 likes meer heeft dan jij?
Ik heb even wat ben en jerry ijs mijn dikke waffel ingelepeld om de pijn te verzachten robijntjeHoe voelt het dat de volgende post 6 likes meer heeft dan jij?
5 nuIk heb even wat ben en jerry ijs mijn dikke waffel ingelepeld om de pijn te verzachten robijntje

Niet zo erg als heel erg je best doen te rellen en vervolgens maar 1 stem te krijgen bij de verkiezing voor relnicht van het jaar.Hoe voelt het dat de volgende post 6 likes meer heeft dan jij?
Goedzo Bert!! Get m tigerNiet zo erg als heel erg je best doen te rellen en vervolgens maar 1 stem te krijgen bij de verkiezing voor relnicht van het jaar.
ga op je 2 dikke kindjes letten.Niet zo erg als heel erg je best doen te rellen en vervolgens maar 1 stem te krijgen bij de verkiezing voor relnicht van het jaar.

Irritant ventje ben je
Probeerde me abs beetje te crunchen maar zal het de volgende keer eens proberenMaak een grote volle borst in een de tricep met je schouders naar achteren getrokken, niet zo ingezakt. Komt je chest veel beter uit.

Dit is nu eens een goede actie, vaker doen en niet terugkrabbelen na je uitspraakNiet zo erg als heel erg je best doen te rellen en vervolgens maar 1 stem te krijgen bij de verkiezing voor relnicht van het jaar.
Per procent bodyfat word ik ook ongelukkigerJe gezichtsuitdrukking gaat er per foto wel op achteruit
Niet zo erg als heel erg je best doen te rellen en vervolgens maar 1 stem te krijgen bij de verkiezing voor relnicht van het jaar.
Veel eten is prettiger. Ben de hele dag happy van al het voer. Maar dit kan ook niet meer zo lang, dan moet het de andere kant weer op.
Jaa ik ken het , als ik op of boven onderhoud eet heb ik zo belachelijk veel energie dat ik constant het gevoel heb dat ik moet trainenVeel eten is prettiger. Ben de hele dag happy van al het voer. Maar dit kan ook niet meer zo lang, dan moet het de andere kant weer op.
op het moment is dat wel ff andersJij bent zo ontzettend zonde van m'n zuurstof.
Gelukkig compenseer ik dat weer
Compensatie is niet aan de orde in dit geval.
Jij denkt zeker dat je een boom bent?