MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

IMG_20210205_135002_326.jpg
5uur sochtends, na een workout. 0 carbs en cal, wel met pomp dus ✌️
Zeer ripped maar loop je er 24/7 zo bij?
Als ik op zo'n vet percentage rond zou lopen zou ik zelf dood ongelukkig zijn denk ik. (Alsin me gewoon een zombie voelen enzo)
Wel respect, daar niet van.

Zeer ripped maar loop je er 24/7 zo bij?
Als ik op zo'n vet percentage rond zou lopen zou ik zelf dood ongelukkig zijn denk ik. (Alsin me gewoon een zombie voelen enzo)
Wel respect, daar niet van.
Er zijn er die shredded normaal kunne leven .. ik ben daar ook niet 1 van spijtig genoeg

mijn vriendin is heel het jaar door kurk droog zonder moeite of 1 of ander dieet, traint ook wel een beetje

Er zijn er die shredded normaal kunne leven .. ik ben daar ook niet 1 van spijtig genoeg

mijn vriendin is heel het jaar door kurk droog zonder moeite of 1 of ander dieet, traint ook wel een beetje
Ik ben daar ook zeer zeker niet 1 van, maar dat boeit me ook helemaal niets :p
Vind het helemaal niks om shredded er bij te lopen

Sinds begin lockdown een keer per week 3/4 setjes pulldown en soms 3 setjes rows per week. Rug blijft redelijk gelijk maar de rest is om te janken. :emo:
29C989DD-069C-4EE2-BF45-1EC688B2FBE8.jpeg

Bodybuilders die zeggen dat ze snel vet worden moet je natuurlijk ook een beetje in perspectief plaatsen. 95% van de populatie zal vet worden wanneer je maandenlang dagelijks 5000kcal + nog wat cheats on top aan het knallen bent.

Normale mensen die “vanalles eten zonder dik te worden” komen meestal gemiddeld op een veeeeel lager kcal-aantal uit. Die eten een dag veel, dan een dag weinig, dan een dag helemaal niet, dan zuipen ze eens een hele avond etc etc.

Natuurlijk zijn er ook écht mensen met sicke metabolisms die echt alles kunnen vreten zonder ook maar een grammetje vet aan te zetten, maar daar zijn er echt niet veel van en waarschijnlijk hebben dat soort mensen thyroid issues.

Prototype van het product wat ik op de markt wilt brengen (voor gym). Een extender voor weight stacks, om kleinere tussenstappen te maken of het gewicht uit te breiden!

Nu nog een merknaam bedenken > logo ontwerpen en reclame maken

Als merknaam dacht ik aan OWN It afgeleid van Onit. Of aan Lift Support.

Naam suggesties zijn welkom

0DBD5D8D-742E-4B8F-BCBB-6C9EA740F1F7.jpeg

Laatst bewerkt:
Ze hebben ook extenders voor op Hammer Strength plate loaded machines. Alleen die heb ik niet nodig :dunno:

Terug
Naar boven