- Waardering
- 8.812
Covid?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Covid?
Laten we het hopen, ben benieuwd of mn bicep vein eindelijk eens gaat door komen
Je massa is ziekLaten we het hopen, ben benieuwd of mn bicep vein eindelijk eens gaat door komen
Als je nou eens rechtop gaat staan met je schouders niet naar voren gerold oog je al 3 kg lichter![]()
Cutseason 4kg eraf, nog helaas wel wat te gaan voordat die zwembandjes verdwijnen 😶
Ik heb die nog nooit gehadLaten we het hopen, ben benieuwd of mn bicep vein eindelijk eens gaat door komen
Heb ook problemen met men sweep middelste van men been groeit enkel
Heel erg lekker
Goed compliment voor een kuurder

Dat is wanneer de buitenzijde van je quads (vastus lateralis) er boven je knieën uitknallen. Deels is het genetisch of je hier aanleg voor hebt (jij hebt het ook best wel goed zichtbaar) en deels trainbaar. Ik kan quads en compounds trainen wat ik wil en hier specifiek op focussen, maar krijg dit ook nauwelijk.
Zelf dacht ik direct aan Floris.. Floris Sweep
Er is een speciaal topic voor deze schoonheid!
Jep beter hams dan quads idd, bij mij zijn ze ook niet echt super big maar juist in verhouding spijtig genoeg had het eerder andersom wille hebbe, smaller bovenlichaam en breder onderlichaam