MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Een koude cola (evt. zero) is best lekker, maar is toch iets heel anders dan een speciaalbier.

Als je het niet bij enkele kan laten dan is stoppen wellicht beter. Het schijnt beter voor gezondheid en herstel te zijn om niet te drinken, datdanweerwel.
Als je iets te zeggen heb, dan mag je me altijd taggen.

Nog eentje dan :D Over een maand ogv is de bedoeling om een "ecktuh ecktuh" shoot te doen. Meer voor een ander persoon maar goed ik ben er zelf bij dus waarom niet.

voor een patat speciaal doe ik een shoot dus dm maar als je ook op de foto wil :P

ggtg.jpg

Een koude cola (evt. zero) is best lekker, maar is toch iets heel anders dan een speciaalbier.
Daar heb je inderdaad wel gelijk in, das het enige wat ik wel eens mis. Echter werd bierdrinken bij mij meer emotie weg drinken dan genieten van het bier helaas... Daarom de knoop door gehakt en volledig gestopt met drinken.

Begin toch aardig op te drogen
83kg / 2500 kcal pd

Bijlagen

• A110B618-E7F4-475B-85DB-4485BF417A25.jpeg
    A110B618-E7F4-475B-85DB-4485BF417A25.jpeg
    311,6 KB · Weergaven: 172
  • DE08F0B4-02AF-40B9-BE0A-3E1BC74C3974.jpeg
    DE08F0B4-02AF-40B9-BE0A-3E1BC74C3974.jpeg
    332,2 KB · Weergaven: 168

Als je het niet bij enkele kan laten dan is stoppen wellicht beter. Het schijnt beter voor gezondheid en herstel te zijn om niet te drinken, datdanweerwel.
Ik ga nooit mensen begrijpen die het bij 1 drankje houden, drink dan gewoon niet
Is zonde van de kcal en de alcohol
Als je gaat moet je ook goed gaan imo

Ik ga nooit mensen begrijpen die het bij 1 drankje houden, drink dan gewoon niet
Is zonde van de kcal en de alcohol
Als je gaat moet je ook goed gaan imo
Afgelopen week toch zo'n 3 keer goed gegaan en daarbij ook nog wezen wokken :rolleyes:. Gek genoeg geen verschil op de weegschaal.

Terug
Naar boven