- Waardering
- 9.883
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
ik wil ook graag een fotoshoot in de gym.ligt eraan wie er komen
of wil je ook graag een fotoshoot in de gym?![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik wil ook graag een fotoshoot in de gym.ligt eraan wie er komen
of wil je ook graag een fotoshoot in de gym?![]()
Als je iets te zeggen heb, dan mag je me altijd taggen.Een koude cola (evt. zero) is best lekker, maar is toch iets heel anders dan een speciaalbier.
Als je het niet bij enkele kan laten dan is stoppen wellicht beter. Het schijnt beter voor gezondheid en herstel te zijn om niet te drinken, datdanweerwel.
Is letterlijk gisteren een topic voor geopendover dbb meet gesproken wanneer gaan we dat weer eens doen?

Dik & Dik op de foto?

Zo'n groothoeklens heb ik niet voor jou

Daar heb je inderdaad wel gelijk in, das het enige wat ik wel eens mis. Echter werd bierdrinken bij mij meer emotie weg drinken dan genieten van het bier helaas... Daarom de knoop door gehakt en volledig gestopt met drinken.Een koude cola (evt. zero) is best lekker, maar is toch iets heel anders dan een speciaalbier.
Zsm als het aan mij ligt. Heb wel weer eens zin om te gaan meeten....mooie camera! ga je mee naar de volgende dbb meet?
over dbb meet gesproken wanneer gaan we dat weer eens doen?
Goed bezig, ben zelf ook gestopt met drinkenDaar heb je inderdaad wel gelijk in, das het enige wat ik wel eens mis. Echter werd bierdrinken bij mij meer emotie weg drinken dan genieten van het bier helaas... Daarom de knoop door gehakt en volledig gestopt met drinken.
pep
Jerommeke!! nice shape man!!
Ik zeg toch drinken
my pep

ouwe strandvisser !
Ik ga nooit mensen begrijpen die het bij 1 drankje houden, drink dan gewoon nietEen koude cola (evt. zero) is best lekker, maar is toch iets heel anders dan een speciaalbier.
Als je het niet bij enkele kan laten dan is stoppen wellicht beter. Het schijnt beter voor gezondheid en herstel te zijn om niet te drinken, datdanweerwel.
Das een maat
Afgelopen week toch zo'n 3 keer goed gegaan en daarbij ook nog wezen wokkenIk ga nooit mensen begrijpen die het bij 1 drankje houden, drink dan gewoon niet
Is zonde van de kcal en de alcohol
Als je gaat moet je ook goed gaan imo
. Gek genoeg geen verschil op de weegschaal.