Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

In hoeverre werkt dit dan?
Ik zag 1 guy op beoordeel mijn fysiek die letterlijk 0 stuk huid over had
Naar horen zeggen zou je er niets van zien. Volgens mij heeft oa pro tan producten hiervoor. En wanneer je wedstrijden wilt doen kun je altijd bij degene die de tanning verzorgt informeren hoe of wat.

Naar horen zeggen zou je er niets van zien. Volgens mij heeft oa pro tan producten hiervoor. En wanneer je wedstrijden wilt doen kun je altijd bij degene die de tanning verzorgt informeren hoe of wat.
Klopt dat dit bestaat. Ben alleen benieuwd hoe het werkt. Als het werk als een laag erover, dat zie je ook geen lijnen meer in de spieren lijkt mij

• Like
Waarderingen: Onit
Dit dus idd, je gaat sowieso definitie moeten opofferen
Valt wel mee toch
back-tatto-600x600-1.jpg

Zit te twijfelen om wedstrijdje te doen in 2022 maar denk dat al die tatt's wat in de weg gaan staan
Tegenwoordig kunnen ze dat prima maskeren met een goede tanning. Gewoon vooraf even contact opnemen met protan of diegene die de tanning verzorgt.

Volgens mij drie keer quads getraind sinds tweede lockdown, mag niet klagen denk ik. :emo:
f649757250e090b9888c3ff9a88f54b7.png

Wel deze pijnlijke snap herinnering gister.
cab5a16e7d5804fb48aa730850004724.png
Je zit wel erg vast bij je verleden he? Elke foto dat je post is uit het verleden... Of als het een recente is moet je even tonen hoe je eruit zag.
Desondanks was het toen wel een hele goeie shape, maar toch liever je oude shape met progress

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven