Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

Na het eten gisteravond.
20220923_185344.jpg


More chest please! Maar word nu op gefocust met extra push per week

Oja en 96.9 vanochtend
 
Laatst bewerkt:
Zet hem op vandaag, hard gewerkt kerel.
 
  • Like
Waarderingen: ak
Volgens mij staan er verschillende klasse door elkaar en staat Dennis aan de zijkant
 
Zo te zien heeft ie 1st callout gehaald 🚀
Dit was geen callout. Naast ak staat trouwens Gorillagainz en links voor met rood mijn atleet van 19.
Weet even niet precies alle plaatsingen. Gorilla heeft het in elk geval goed gedaan, mijn atleet 2x 3e en ak helaas geen prijzen geloof ik.
 
Dit was geen callout. Naast ak staat trouwens Gorillagainz en links voor met rood mijn atleet van 19.
Weet even niet precies alle plaatsingen. Gorilla heeft het in elk geval goed gedaan, mijn atleet 2x 3e en ak helaas geen prijzen geloof ik.
Op z'n insta heeft ie het over 1st callout. Moest toevallig net met de hond weg dus kon dat deel van de stream net niet zien :(
 
Dit was geen callout. Naast ak staat trouwens Gorillagainz en links voor met rood mijn atleet van 19.
Weet even niet precies alle plaatsingen. Gorilla heeft het in elk geval goed gedaan, mijn atleet 2x 3e en ak helaas geen prijzen geloof ik
Bijzonder sterk fysiek voor iemand van die leeftijd, lid van dit forum?

Dat gorilla het goed ging doen, was geen twijfel over :)
 
In deze line-up was Gorilla 1e volgens mij, donkere gast 2e en mijn atleet 3e.
Ik ben helemaal nieuw in deze shit, maar die prijzen zijn ze nu toch pas aan het uitreiken? 🤣
Tenminste ik ben nu live aan het kijken hoe medailles uitgedeeld worden en er dansjes gedaan worden op 60sec muziek.
 
En Gorillagainz wat een gaaf fysiek had je vandaag man! Jammer dat je net tweede werd bij de CLASSIC PHYSIQUE. Goeie prestatie neer gezet iig 💪🏼
 
Bijzonder sterk fysiek voor iemand van die leeftijd, lid van dit forum?

Dat gorilla het goed ging doen, was geen twijfel over :)
Ja super fysiek idd. Niet lid hier.
Ik ben helemaal nieuw in deze shit, maar die prijzen zijn ze nu toch pas aan het uitreiken? 🤣
Tenminste ik ben nu live aan het kijken hoe medailles uitgedeeld worden en er dansjes gedaan worden op 60sec muziek.
Bij 12 atleten komen eerst de eerste 6 en daarna de volgende 6 wat poses doen. Daarna komen de callouts.
 
Bij 12 atleten komen eerst de eerste 6 en daarna de volgende 6 was poses doen. Daarna komen de callouts.
Duidelijk! Dan had ik het niet helemaal goed begrepen.
Wel genoten van de stream, veel hard werk op dat podium!
 
Back
Naar boven