- Waardering
- 3.122
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 12%
BB -90 gaat het gok ik worden.
Had eerst alleen true novice ingeschreven, maar moet nu van de coach toch ook maar novice gaan doen.
Thanks

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BB -90 gaat het gok ik worden.

Ook aan Classic Physique gedacht ?BB -90 gaat het gok ik worden.
Had eerst alleen true novice ingeschreven, maar moet nu van de coach toch ook maar novice gaan doen.
Thanks![]()
Kan geen vacuüm
ik ook niet
is bij NPC niet verplicht tho 
Imo hoort die erbij bij Classic, dus ik houd het bij BB open

vreemd dat ik zoveel won toen bij classicImo hoort die erbij bij Classic, dus ik houd het bij BB open![]()

Zozo 4kg in tien dagen tijd. Ben je in dezelfde toverdrank als Obelix gevallen?
Beste schrijf je je direct overal voor in iddBB -90 gaat het gok ik worden.
Thanks![]()
Anders krijg je het AK syndroom
Haha thanks man, en nee helaas niet! die vorige foto is bijna 3 weken terug. Maar ben wel iets te snel aangekomen de laatste 2 weken.Zozo 4kg in tien dagen tijd. Ben je in dezelfde toverdrank als Obelix gevallen?
Goed fysiek!
Niets zo verraderlijk als cravings na een cut hè. Probeer het rustiger aan te doen😉Haha thanks man, en nee helaas niet! die vorige foto is bijna 3 weken terug. Maar ben wel iets te snel aangekomen de laatste 2 weken.
De massa is real too dus geen stressDe bulk is real , By far het meest vettig wat ik in 2 jaar tijd geweest ben maar begint wel leuke basis te vormen voor een cut in het voorjaar![]()

Hoort dat moeilijk kijken erbijDe bulk is real , By far het meest vettig wat ik in 2 jaar tijd geweest ben maar begint wel leuke basis te vormen voor een cut in het voorjaar![]()
Dat zeker haha, eerste paar dagen iets te fanatiek gecheat wat zorgde voor de snelle gewichtstoename. Nu weer verder volgens schemaNiets zo verraderlijk als cravings na een cut hè. Probeer het rustiger aan te doen😉
Zekers , trek altijd een kop alsof ik moet kakken
In de bulk vind ik het in een shirt alrijd wel tof al die massa maar zonder shirt is het janken
Hij zag dat zijn vriendin weer was wezen shoppen