Als je die medicatie neemt hou je wel zp extreem veel vocht vast en word je zo extreem gesedeerd. Dat een redelijke shape behouden zoals hij doet echt iets is om respect voor te hebben. Toen ik met 21 sedatieve tabletten per dag op de psychiatrische afdeling verbleef kon ik amper zonder dubbele tong praten, laat staan lichaamsbeweging en al helemaal niet een shape hebben, ik kon amper nadenken toen. Wat hij doet is echt wel bewonderingswaardig. En dan hebben we het nog niet over zn mentale struggles die erbij komen kijken. Het is echt niet iets om lacherig of belachelijk over te doen. Ik heb echt bewondering voor die jongen en hoop van harte dat hij eruit kan komen zoals ik heb gedaan toen. Heb zelf jaren gesloten opgenomen gezeten dus ik spreek uit ervaring.( forensisch en Dubbele diagnose afdelingen, buiten de gewone afkick opnames)
Als hij hier zn ei kwijt kan en zo gemotiveerd blijft moeten we zo iemand steunen ipv verketteren. 99% van de bevolking is mentaal stabiel en heeft een shape die nog niet eens in de buurt komt van hem, dat vind ik mooi.