- Waardering
- 20.663
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@wovano ?Doel fit en gezond voor de zomer is gelukt. Lab geeft aan dat ik ook weer eens mag gaan nadenken over mijn lichaam belasten om een keer het podium op te kunnen. (Ultieme droom)
Zou wel gaaf zijn als iemand van hier me daarbij kan gaan coachen. Mijne is helaas overleden aan een zeldzame vorm van kanker en was tevens al 8 jaar niet meer in beeld.
89 kilo (1.74) nu
![]()
ViespeukWaarom ik o.a. altijd een handdoek gebruik in de gym 🙊
![]()
Wie was je coach?Doel fit en gezond voor de zomer is gelukt. Lab geeft aan dat ik ook weer eens mag gaan nadenken over mijn lichaam belasten om een keer het podium op te kunnen. (Ultieme droom)
Zou wel gaaf zijn als iemand van hier me daarbij kan gaan coachen. Mijne is helaas overleden aan een zeldzame vorm van kanker en was tevens al 8 jaar niet meer in beeld.
89 kilo (1.74) nu
![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat er ook mensen zijn die GEEN handdoek gebruiken in een gym he?Waarom ik o.a. altijd een handdoek gebruik in de gym 🙊
![]()

Ik heb liever mensen zonder handdoek die nauwelijks zweten dan mensen die drijfnat zijn maar wel een handdoek hebben 😐Je gaat me toch niet vertellen dat er ook mensen zijn die GEEN handdoek gebruiken in een gym he?![]()
Eens had vroeger een trainingsmaatje die enorm zweette alles zeiknat bankje handdoek etc.Ik heb liever mensen zonder handdoek die nauwelijks zweten dan mensen die drijfnat zijn maar wel een handdoek hebben 😐
Oke dit is wel weer heel heftig inderdaad 🤣🤣Eens had vroeger een trainingsmaatje die enorm zweette alles zeiknat bankje handdoek etc.
Was uiteindelijk de reden dat ik niet meer met hem wilde trainen.
nemen ze een extra shirt mee.Ik heb liever mensen zonder handdoek die nauwelijks zweten dan mensen die drijfnat zijn maar wel een handdoek hebben 😐
Misschien heb ik ergens nog wel een filmpje die kerel was echt gek.
Haha ben benieuwd 😮Misschien heb ik ergens nog wel een filmpje die kerel was echt gek.
Dat is als men niet zijn kleding wast en hergebruikt.Nee ok maar die vieze zure zweetlucht kan ik erg slecht tegen