MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

IMG_3865.png

Doel fit en gezond voor de zomer is gelukt. Lab geeft aan dat ik ook weer eens mag gaan nadenken over mijn lichaam belasten om een keer het podium op te kunnen. (Ultieme droom)

Zou wel gaaf zijn als iemand van hier me daarbij kan gaan coachen. Mijne is helaas overleden aan een zeldzame vorm van kanker en was tevens al 8 jaar niet meer in beeld.

89 kilo (1.74) nu

1000008780.jpg

Doel fit en gezond voor de zomer is gelukt. Lab geeft aan dat ik ook weer eens mag gaan nadenken over mijn lichaam belasten om een keer het podium op te kunnen. (Ultieme droom)

Zou wel gaaf zijn als iemand van hier me daarbij kan gaan coachen. Mijne is helaas overleden aan een zeldzame vorm van kanker en was tevens al 8 jaar niet meer in beeld.

89 kilo (1.74) nu

1000008780.jpg
@wovano ?

89 kilo (1.74) nu

1000008780.jpg
Wie was je coach?
Er zijn hier voldoende coaches te vinden. Zoek er eentje waar je een klik mee hebt.

Ik heb liever mensen zonder handdoek die nauwelijks zweten dan mensen die drijfnat zijn maar wel een handdoek hebben 😐
Eens had vroeger een trainingsmaatje die enorm zweette alles zeiknat bankje handdoek etc.
Was uiteindelijk de reden dat ik niet meer met hem wilde trainen.

Misschien heb ik ergens nog wel een filmpje die kerel was echt gek.
Haha ben benieuwd 😮

Hebben idd ook wel zo'n gast spettert het gewoon vanaf. Kan iemand natuurlijke niet zoveel aan doen maar is wel vies. Ik had in dat geval mijn eigen gym gemaakt thuis. Is het geen bijwerking van kuren?

Ja bij hem sowieso ja was niet echt prettig nee.

Helaas, ik zweet sinds een paar maanden als een motherfucker door bijwerkingen van medicatie. Dat icm 135kg wegen is geen topidee in de gym 😂 neem dus wel extra kleding mee en maak gewoon alles schoon na gebruik. Kuren heeft het voor mij niet erger/minder gemaakt.

Ik kan het ook niet altijd droog houden, maar ben niet vies van beetje nattigheid hoor 💁

Nee ok maar die vieze zure zweetlucht kan ik erg slecht tegen

Terug
Naar boven