XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Man ,laat dat meneer achterwegen ,pfffttt , eigenlijk al vanaf mijn 25 in sportclubs, nooit fanatiek eigenlijk, meer om fysiek goed uit te zien ( beach look) en ,nee ,anabolen vrij
moet toegeven ,wel bijna ,tijdje terug aan Deca gedacht voor mijn schouder klacht, ma na wat goed advies andere weg ingeslagen

Groetjes uit Indonesië.
IMG-20251001-WA0011.jpg

IMG-20251001-WA0010.jpg

moet toegeven ,wel bijna ,tijdje terug aan Deca gedacht voor mijn schouder klacht, ma na wat goed advies andere weg ingeslagen
Voor blessures zijn er tegenwoordig erg goede peptiden op de markt. Wil niet zeggen dat deze bij jou klachten aansluiten maar toch misschien de moeite waard zijn🤗

Voor blessures zijn er tegenwoordig erg goede peptiden op de markt. Wil niet zeggen dat deze bij jou klachten aansluiten maar toch misschien de moeite waard zijn🤗
Ja op advies neem ik ze ook, tot op heden zonder resultaat, ben nu met onderzoeken bezig voor eventuele operatie

1000117267.jpg
1000117266.jpg

weer 2 uur gewandeld en swings
Nu verder sporten

Kom steeds hoger ( Komt door kettlebell swings )

557926594_18119763814502987_8384758904560518086_n.jpg

Tijd voor een kuur Sanca, trt is niet meer genoeg.

Week 1 push
Misschien jacked over 20 weken, misschien dood.

IMG_2045.png

Van

IMG_2051.jpeg

Naar

IMG_2052.jpeg

Vermoeidheid opgelost.

Heb ff gemist waarom je waarde zo hoog was?! Letro genomen?
Zat al jaar met wat vermoeidheidsklachten en na bekijken van afgelopen 3 bloedwaardes van na die tijd tot heden zag ik dat oestrogeen structureel 500/550 was. Alle bloedwaardes van 2022 tot half 2024 (11 stuks) waren allemaal 180 max 250. Dus afgelopen weken aromasin iets verhoogd icm letro om het te verlagen. Tevens een “vermoeidheid” bloedtest laten doen @ android of andere waardes afwijken, maar dit was niet het geval dus project oestrogeen gestart en nu x weken later merk ik dat energie weer enorm is toegenomen.

Neem nu ook wat peptides die energie verbeteren dus combinatie van wellicht, maar oestrogeen 500+ was niet voor mij weggelegd.

Zat al jaar met wat vermoeidheidsklachten en na bekijken van afgelopen 3 bloedwaardes van na die tijd tot heden zag ik dat oestrogeen structureel 500/550 was. Alle bloedwaardes van 2022 tot half 2024 (11 stuks) waren allemaal 180 max 250. Dus afgelopen weken aromasin iets verhoogd icm letro om het te verlagen. Tevens een “vermoeidheid” bloedtest laten doen @ android of andere waardes afwijken, maar dit was niet het geval dus project oestrogeen gestart en nu x weken later merk ik dat energie weer enorm is toegenomen.

Neem nu ook wat peptides die energie verbeteren dus combinatie van wellicht, maar oestrogeen 500+ was niet voor mij weggelegd.
Oh zoiets had ik wel van je meegekregen maar niet dat het zo hoog was. Mis ik alleen de laatste update wss.

2 AI’s niet dubbel? Of gooi je de letro er gelijk weer uit nadat je oestrogeen gezakt is? Fijn dat je je wel beter voelt!

Terug
Naar boven