Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ziet er goed uit... edoch zou ik je training aanpassen. Als je 130 benchet met zo'n kast train je powerlift gericht (denk ik).

Hij bedoelt denk ik dat je er niet uitziet als iemand die 130 bencht. Snap zwaar bankdrukken als bodybuilder sowieso niet.
Ziet er goed uit... edoch zou ik je training aanpassen. Als je 130 benchet met zo'n kast train je powerlift gericht (denk ik).
Ja vies he als een meisje coïtus heeft..
Ken het hele verhaal niet maar het komt gewoon over als een paar mannetjes die op hun teentjes getrapt zijn dat zij hen niet zag als de adonis die ze natuurlijk zijn en daarom maar defensief gaan huilen op het forum.
inb4 whiteknight
1.65 lord of all midgets checking in

lmao iemand is een keer geen zwakke p*ssy omdat z'n hele fysiek geen verzameling is van jarenlang chest flyes en bicep curls en je traint meteen verkeerd
only on dbb
als je gaat whiteknighten moet je 'inb4 whiteknight' wel aan het begin van je post zetten slimmerik

als je gaat whiteknighten moet je 'inb4 whiteknight' wel aan het begin van je post zetten slimmerik

Ahhh
peanut heeft recentelijk zn lengte geupdate naar 1.68m