Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Beter iets te vroeg doen dan te laat

Foto op 12-04-14 om 13.18.jpg

Foto op 12-04-14 om 13.02.jpg

Ziet er goed uit... edoch zou ik je training aanpassen. Als je 130 benchet met zo'n kast train je powerlift gericht (denk ik).

Hij bedoelt denk ik dat je er niet uitziet als iemand die 130 bencht. Snap zwaar bankdrukken als bodybuilder sowieso niet.

die 1RM was is voor fun, anders zit ik meer rond de 90kg voor herhalingen.

Ziet er goed uit... edoch zou ik je training aanpassen. Als je 130 benchet met zo'n kast train je powerlift gericht (denk ik).

lmao iemand is een keer geen zwakke p*ssy omdat z'n hele fysiek geen verzameling is van jarenlang chest flyes en bicep curls en je traint meteen verkeerd

only on dbb

Ja vies he als een meisje coïtus heeft.. :mad:
Ken het hele verhaal niet maar het komt gewoon over als een paar mannetjes die op hun teentjes getrapt zijn dat zij hen niet zag als de adonis die ze natuurlijk zijn en daarom maar defensief gaan huilen op het forum. :o

inb4 whiteknight

als je gaat whiteknighten moet je 'inb4 whiteknight' wel aan het begin van je post zetten slimmerik

lmao iemand is een keer geen zwakke p*ssy omdat z'n hele fysiek geen verzameling is van jarenlang chest flyes en bicep curls en je traint meteen verkeerd

only on dbb

als je gaat whiteknighten moet je 'inb4 whiteknight' wel aan het begin van je post zetten slimmerik

:roflol:

Nu in het juiste topic hopelijk :o
6 weeks cutting

ImageUploadedByTapatalk1397357025.941067.jpg

141dvk.jpg

Tijdens het trainen van borst genomen, best tevreden met mijn kuiten tijdens m'n cut :D

Mijn progressie van een jaar.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven