MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Je ziet dan wel meer separatie op je benen. Maarja, als jij jezelf eerder vergelijkt met een wielrenner, dan zegt het al veel? :rolleyes:

Bedoel je hiermee dat wielrenners geen flinke benen kunnen hebben :p?

fcdde5d3e7911fb96bd6d06234a68352.jpg

Ik ga me verder niet uitlaten over het precieze percentagen (boeit ook vrij weinig als je het mij vraagt) maar als Willem idd ex obees is kan het natuurlijk zijn dat overtollig vel de illusie van meer vet creëert eh.

Kijk nog eens effe? Als ik m'n adem hier niet heb uitgeblezen buik etc. flex. go fck urself aap. :D Je kan optisch niet vaststellen wat mijn VP is.

---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:23 ----------

Buikvel ja. Hoe zie jij eruit ???lekker kritiek leveren

Ik kraak je niet af hoor, maak alleen duidelijk dat wat je zegt niet klopt.

Ik kraak je niet af hoor, maak alleen duidelijk dat wat je zegt niet klopt.

Ja. Want jij kan aan de hand van foto's iemands VP vaststellen. Maareuh. Uit interesse. Show me some pics. Ipv commentaar leveren op "onwaarheden" idioot.

dat is een bodybuilder in een wielrenpakje. Dat maakt het nog geen wielrenner

Please...

Robert Förstemann (Greiz, 5 maart 1986) is een Duits wielrenner.
In 2004 werd hij wereldkampioen bij de junioren op de teamsprint. Tijdens de Wereldkampioenschappen baanwielrennen in 2010 won hij samen met Maximilian Levy en Stefan Nimke de wereldtitel op de teamsprint. Förstemann vertegenwoordigde Duitsland tijdens de Olympische Zomerspelen van 2012 in Londen, Hij pakte samen met Maximilian Levy en René Enders daar brons op de teamsprint. Tijdens de Olympische Zomerspelen 2012 was Förstemann door het Duits Olympisch team ingeschreven als mountainbiker, dit vanwege een maas in de reglementen waardoor Duitsland een extra baanwielrenner kon gebruiken.
In juli 2012 ging een foto van Förstemanns benen de wereldwijde media over. De foto toonde zijn gigantische bovenbenen met een omtrek van 86 centimeter.[1][2]

Ja. Want jij kan aan de hand van foto's iemands VP vaststellen. Maareuh. Uit interesse. Show me some pics. Ipv commentaar leveren op "onwaarheden" idioot.

Kun je wel wijs komen doen maar je ziet er ook gewoon vet uit, klaar. En zat 'idioten' die ook nietk unnen meten met een tangetje.

10% vet wil zeggen dat je bij een 7 punts meting totaal op 45mm uit komt. Tuurlijk is het moeilijk om het verschil tussen 6 en 7 % te zien maar dit is simpel weg niet 10% en zeker geen 7 lolz. Waarom zou ik en foto moeten posten? Ik zie me nergens zeggen dat ik mezelf "ruiger" vind.

Wienrennen en baanwielrennen zijn gewoon twee verschillende sporten? Of nou ja, ze zijn net zoveel hetzelfde als bb en pl?

Baanwielrennen is een subdivisie van wielrennen, zoals speerwerpen een subgroep is van atletiek. BB en PL daarentegen zijn twee verschillende sporten (BB is geen onderdeel van PL, en PL is geen onderdeel van BB).

Indien je specifiek het wegwielrennen bedoelde, dan is het inderdaad moeilijker om iemand te vinden met zulke benen ;). Denk dat André Greipel daar één van de meest gespierde paar benen heeft, en die vallen natuurlijk in het niets tegenover een bodybuilder.

Baanwielrennen is een subdivisie van wielrennen, zoals speerwerpen een subgroep is van atletiek. BB en PL daarentegen zijn twee verschillende sporten (BB is geen onderdeel van PL, en PL is geen onderdeel van BB).

Indien je specifiek het wegwielrennen bedoelde, dan is het inderdaad moeilijker om iemand te vinden met zulke benen ;). Denk dat André Greipel daar één van de meest gespierde paar benen heeft, en die vallen natuurlijk in het niets tegenover een bodybuilder.
Niet zo mierennken, je snapt me best

No offence, maar dingen roepen als ik ben ex obese of ecto betekend dus eigenlijk dat je fysiek nog niet goed genoeg is. Het is knap wat je al hebt bereikt Willem, maar om nou anderen idioot te noemen terwijl ze gewoon feiten noemen is nou weer wat overdreven vind je niet.

Niet zo mierennken, je snapt me best

Eerlijk gezegd dacht ik eerst aan de algemene groep (waaronder dus ook mountainbiken, baanwielrennen, veldrijden... valt), en pas daarna besefte ik dat je specifiek het wegwielrennen bedoelde. In Vlaanderen is veldrijden heel erg populair, dus bij ons vallen de begrippen wegwielrennen en wielrennen misschien iets minder samen dan in andere landen.

Maar zoals ik in mijn vorige post heb gezegd is het bij wegwielrenners inderdaad nogal moeilijk om iemand met een behoorlijk stel benen te vinden ;). Natuurlijk ook vrij logisch aangezien het om een duursport gaat.

Ik ga wat offtopic, dus dit was mijn laatste post hierover :).

Kijk nog eens effe? Als ik m'n adem hier niet heb uitgeblezen buik etc. flex. go fck urself aap. :D Je kan optisch niet vaststellen wat mijn VP is.

---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:23 ----------

Buikvel ja. Hoe zie jij eruit ???lekker kritiek leveren

we geven hier enkel een indicatie he. nergens is gezegd dat we het exacte VP vaststellen.
en elke malloot ziet dat dat 17%+ is... dus laat die droom van 11% lekker varen ;)

Terug
Naar boven