AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Cutten gaat redelijk:) gok 12-13%bf.

image.jpg

lol zieligerds die keihard roiden en dan zeggen dat ze aders hebben van de rode wijn of nutella of omdat ze wat meer cardio hebben gedaan of wat minder zout in hun voeding hebben :rolleyes:

Weet je mss waarom mijn veins op mijn handen en armen slechts soms zichtbaar zijn? meestal voor het slapen en als ik een pomp heb in de gym maar vaak zijn ze onzichtbaar.

Ken daarentegen wel genoeg mensen die op 20%+ BF staan maar wel veins tot hun ellebogen hebben.

Toch dan met genetics te maken of dikte v/d huid of bloeddruk mss?

Weet je mss waarom mijn veins op mijn handen en armen slechts soms zichtbaar zijn? meestal voor het slapen en als ik een pomp heb in de gym maar vaak zijn ze onzichtbaar.

Ken daarentegen wel genoeg mensen die op 20%+ BF staan maar wel veins tot hun ellebogen hebben.

Toch dan met genetics te maken of dikte v/d huid of bloeddruk mss?

Genetics en huiddikte. Warmte ook. Maar sws weinig vet op je onderarmen he, dus dat kan het bijna niet zijn.

Ik heb nog nooit ergens een ader gezien, behalve op mn vasculaire voetjes. Beginnen wel overal door te schijnen, maar oppoppen ho maar :'(

Laatst bewerkt:
genetics en huiddikte. Warmte ook. Maar sws weinig vet op je onderarmen he, dus dat kan het bijna niet zijn.

Ik heb nog nooit ergens een ader gezien, behalve op mn vasculaire voetjes. Beginnen wel overal door te schijnen, maar oppoppen ho maar :'(

tietten!!!

Jongens kom kijken!!!

Tiettuhhh

• Like
Waarderingen: mat
Genetics en huiddikte. Warmte ook. Maar sws weinig vet op je onderarmen he, dus dat kan het bijna niet zijn.

Same here, zie overal blauwe aders maar echt doorkomen deden ze tot voor kort op maar een paar plekken, ook op 10 %. Heel apart.

hoefijzertje

Screenshot_2014-06-06-08-49-08.jpg

Fap fap, nice rack!

pics van voetjes?

Insert attention here pls

Geen abbo meer hier huh

Terug
Naar boven