Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

24mdsef.jpg

Zeer nice streeffysiek, behoort voor mij tot de beste aesthetic fysiek van dbb.

Ben je terug beginnen bulken btw of lijkt dat zo

Beentjes beginnen iets bij te trekken..

2uqiozr.jpg

Mn avatar

260c0p4.jpg

Jawel, maar er zijn heel wat meer esthetische fysieken dan dat van hem op DBB.

Dezelfde lengte en lage % BF heb ik nog niet echt gezien hier.

Als je die natty look hebt, veins op je onderbuik zichtbaar zijn inclusief de abs die poppen en daarboven op nog eens 1m90+ lang bent, dan ben je echt "esthetisch" laten we maar zeggen. + als je zijn laatste fotot's bekijkt, ziet het ernaar uit dat hij year round lean blijft. Dan krijg je van mij #1.

@stefanovich, nice log zal zeker volgen en je gaat er zeker ook komen!

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Cut gaat aardig :)

determination is maar iets kleiner

Helemaal no offense naar Determination toe maar voor mij heeft hij geen mooie ab-definitie en vind ik hem meer Buff aka beast dan "esthetisch". Dat is een andere groep voor mij.

---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

[Link niet meer beschikbaar]
Cut gaat aardig :)

gaat zeker goed! Wat is je doel precies? Sub 10% gaan of?

---------- Toegevoegd om 20:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:08 ----------

Lurk al wat vaker op je log danny! zeer mooie gains ook die je maakt!

Euhm mijn eind doel is toch wel 100-105 ongeveer op 9/10%.. Voorlopig.. Grrr never satisfied geloof ik :o

Hehe denk ook dat als je eenmaal op 100-105 @ 9/10% zit dat je nog meer wilt aankomen :)

Had nog een reportage over BB'ing gezien en blijkbaar bestaat de ziekte Bigorexia wel degelijk.

Maar als je cut klaar is ga je er wel al een zeer mooi fysiek aan over houden, ben ik zeker van.

+ zie ik dat verkeerd of zijn er gewoon veins tevoorschijn gekomen op uw traps?

Nee dat zie je goed :cool:
Ontdek veins op de gekste plekken naarmate het cutten vordert, erg leuk!

Ja Bigorexia is a b*ch.. Maar het moet ook een x genoeg zijn.. Esthetisch met een beetje wauw factor en beachproof :o Moet te doen zijn..

Terug
Naar boven