Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Ja toen was ik dik en groot. Rond de 102kg ofzo.
Inmiddels sta ik al onder de 7% bf. Blijft dan weinig meer over qua gewicht. :D

Maar dat boeit niet, volgens mij woog anthony of zijn eerdere wedstrijden ook maar 86kg ofzo.

Gewicht zegt niet zo veel :p

Zal wel wat hebben ingeleverd op de benen denk sinds je bent gestopt met (actief) kuren? Volgens mij is dat een van de plekken waar het harder achteruit gaat op zo'n moment, tevens ook een plek waar een hoop gewicht zit.

Ja toen was ik dik en groot. Rond de 102kg ofzo.
Inmiddels sta ik al onder de 7% bf. Blijft dan weinig meer over qua gewicht. :D

Maar dat boeit niet, volgens mij woog anthony of zijn eerdere wedstrijden ook maar 86kg ofzo.

Gewicht zegt niet zo veel :p

Can confirm. De man ziet er uit alsof ie 120kg weegt en 280 benched... De kl***zak...:D

Zal wel wat hebben ingeleverd op de benen denk sinds je bent gestopt met (actief) kuren? Volgens mij is dat een van de plekken waar het harder achteruit gaat op zo'n moment, tevens ook een plek waar een hoop gewicht zit.

Ja klopt, daar gaat het echt het hardste. Net als je denkt dat 1 broekmaat kleiner de nieuwe jij is, gaat er nog 1 maat vanaf :D
Maakt niet uit, ik train ze inmiddels 2xpw en heb een nieuwe squad houding/techniek waardoor ik minder last van me knieen krijg. Improve time :D

Can confirm. De man ziet er uit alsof ie 120kg weegt en 280 benched... De kl***zak...:D
Thanks G, je moet maar eens mee komen trainen, onze gyms liggen nog geen km van elkaar af.

Komt goed ouwe! Kan je me alle geheimpjes verklappen om op jouw Bodyfat te komen!

Daar zit ook hoop van mijn gewicht in ja :o

Komt goed ouwe! Kan je me alle geheimpjes verklappen om op jouw Bodyfat te komen!

Ach dieet is simpel als je 1maal weet hoe het moet. Zolang je je motortje maar draaiend houdt, en niet minder en minder gaat eten en je stofwisseling plat legt. Carbs are your friend!

Ja klopt, daar gaat het echt het hardste. Net als je denkt dat 1 broekmaat kleiner de nieuwe jij is, gaat er nog 1 maat vanaf :D
Maakt niet uit, ik train ze inmiddels 2xpw en heb een nieuwe squad houding/techniek waardoor ik minder last van me knieen krijg. Improve time :D

Haha ach op 7% ga je meer voor de chickmagnet-look dan hoeven monsterwheels ook niet meer ;) En een keertje normaal broeken passen lijkt me ook wel weer chill. :D

Daar zit ook hoop van mijn gewicht in ja :o

Jij kuurt niet eens, moet je nagaan :cool:

Hoi jimmy neutron :wave: Heb je nog wat creatine voor mij?

wel goed fysiek man!

Goed Fysiek jimmy!

Jimmy ik wacht nog steeds op me anavar

Goed fysiek Jim!

Chest is oké, maar niet zo bijzonder dat je er een pic met tekst van moet maken :cool:

En nu je legs Jimmy. Of voetbal je al?

wat staat er in je nek

Super fysiek Jimmy, motiveert me meteen om direct aan de bak te gaan.

Terug
Naar boven