MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

aaeYBFA1.gif

Momenteel weer in de bulk, maar alsnog een low carb approach om bloating wat tegen te gaan. Hoop dit vet% aan te houden tijdens de bulk.

Schermafbeelding 2014-08-18 om 20.39.05.jpg

En nog eentje van de voorkant.

Nu weet ik van voor snoepjes jij lekker vindt. :p

Nee grapje, super nice!

---------- Toegevoegd om 16:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:16 ----------

Momenteel weer in de bulk, maar alsnog een low carb approach om bloating wat tegen te gaan. Hoop dit vet% aan te houden tijdens de bulk.

Een vrouw heeft gepost dus je zal wel niet veel reacties krijgen..

Goed buff man!

:cheer::cheer::cheer::cheer: Ik zit hier met een big smile. Erg leuk om te horen!

dat shoulder vein
en chest
en armen

en fresh hair cut?? Thanks brah, maar weeg helaas nog maar 98. Ben wat vocht kwijt gespeeld door te switchen naar low carb. Hopelijk snel terug wat kwaliteitskilo's aanzetten en weer boven die 100 geraken

fcking sick gpro

---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:41 ----------

schouder loopt flink achter hervee maar je arm en chest zijn echt heel sick!!

• Like
Waarderingen: GPRO
fcking sick gpro

---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:41 ----------

schouder loopt flink achter hervee maar je arm en chest zijn echt heel sick!!

Thanks. Wat schouders betreft, ben ik op de hoogte. Ik heb ze lange tijd zonder goede reden verwaarloosd en daarvoor betaal ik nu de prijs :D . Doe echter wel m'n best om ze nu bij te trekken.

en fresh hair cut?? Thanks brah, maar weeg helaas nog maar 98. Ben wat vocht kwijt gespeeld door te switchen naar low carb. Hopelijk snel terug wat kwaliteitskilo's aanzetten en weer boven die 100 geraken

Ach man, weeg zelf nog maar 92kg op een srs hoger vetpercentage :o
:treuren::treuren::treuren::treuren:

Denk dat we iets te veel schelen in leeftijd :(

Je lijkt wel op een ouwe gast in de 30.

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------

:cheer::cheer::cheer::cheer: Ik zit hier met een big smile. Erg leuk om te horen!

of.... :o

---------- Toegevoegd om 17:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ----------

Momenteel weer in de bulk, maar alsnog een low carb approach om bloating wat tegen te gaan. Hoop dit vet aan te houden tijdens de bulk.

Flink veranderd. Heb je log ooit gevolgd jaren terug :D

Nogstees lekker buff he Trem, lekker bezig man :thumb:

Terug
Naar boven