AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Hoody post je teen of houd je bek

Haha dacht dat dit een serieus bb forum was . Maar blijkbaar zitten er 90% opgepompte kleuters op dit forum . Wat een nivo

Ja want als je buff bent mag je niet trollen

Als men nivo ipv niveau spelt, zegt al weer genoeg over de persoon hé. Of het nou wel of niet kan :roflol:
Het schijnt dat als je niveau met een o spelt dat je dan van lekkere dikke zwarte derde beens houdt.

'Friemel friemel ik ben gek op derde been!'
-Man die niveau met o

Waarom, vind je dat jij slimmer lijkt als je het met eau spelt? :')

Als ik moet kiezen, al is het maar op een haartje/fractie/mm, vind ik iemand die woorden spelt met 'eau' wel een intelligenter voorkomen hebben dan iemand die spelt met 'o'. Buro. Kado. Homo. Of; bureau, cadeau, heaumeau.. tja. Duidelijk toch :popcorn2:

Als ik moet kiezen, al is het maar op een haartje/fractie/mm, vind ik iemand die woorden spelt met 'eau' wel een intelligenter voorkomen hebben dan iemand die spelt met 'o'. Buro. Kado. Homo. Of; bureau, cadeau, heaumeau.. tja. Duidelijk toch :popcorn2:

Nou iemand die heaumeau schrijft is echt een hele slimmerik ja :o

willemb90 vind iemand een mm slimmer als hij een woord anders, niet eens foutief, spelt.

nice.

Mijn vriendin heeft de laatste tijd last van een opgeblazen gevoel. hahaha :laugh:

Terug
Naar boven