- Waardering
- 2.314
- Lengte
- 1m85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed resultaat man !maar niet op voeding letten en wel kuren ? en hoe ziet je trainingschema eruit precies?

Goed resultaat man !maar niet op voeding letten en wel kuren ? en hoe ziet je trainingschema eruit precies?
En over het algemeen train ik elke spiergroep minimaal eens in de week, tenzij ik merk dat ik geen spierpijn meer heb. En dan hebben we het over:
Hij let wel op z'n voeding, hij weegt alleen niet alles af en eet niet op vaste tijdstippen. Hij luistert naar zijn lichaam, als dat voor hem fijn werkt
Ik zelf, meet echt alles af en eet netjes om de 2-2,5 uur omdat dat voor mij het fijnst werkt

Haha, ik let wel degelijk op m'n voeding hoor, alleen ben ik niet zo van het exact bijhouden op de gram wat ik naar binnen werk. Misschien is dat niet helemaal correct van me haha. Ik eet (zoals bovengenoemd) vooral veel producten waar veel eiwitten in zitten en weinig koolhydraten. En uiteraard eens in de week een cheat dagjeEn over het algemeen train ik elke spiergroep minimaal eens in de week, tenzij ik merk dat ik geen spierpijn meer heb. En dan hebben we het over:
Borst/tricep/buik
Rug/bicep/buik
Benen/buik
Ik ben absoluut niet goed in de exacte benaming van alle oefeningen (terwijl ik eigenlijk al jaren op en af in de sportschool kom, slecht van me he?) En ik geef toe, ik heb na al die jaren nog veel te leren. Ik pak per spiergroep ongeveer 5-6 oefeningen en pak meestal 4 weken lang lichtere gewichten met veel herhalingen en dan ineens 2 weken zo zwaar als ik kan. Ook heb ik gemerkt dat ik de spiergroepen niet moet onderverdelen in vaste dagen, maar random in de 4-5 dagen dat ik in de sportschool kom. Ik merk dat ik op die manier mijn lichaam veel meer prikkel. Na elke training nog eens 40 minuten HIIT cardio. En ook heb ik 1-2 dagen in de week een cardio-only dag. Dit doe ik dan 1 uur en 15 minuten. Een combinatie van rennen en crossen. Meestal probeer ik mijn hartslag dan tussen de 120bpm en 140bpm te houden. Het kuren wat ik overigens deed was laaggedoseerd om spieren te behouden, niets bijzonders verder. Test-e op 250mg en de laatste 6 weken t3 en clen, waarbij de test-e de katabolische werking daarvan redelijk heeft tegengehouden.
Nou, brand maar los jongens, er zal vast wel iets op te merken zijn aan mijn verhaal
---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------
Inderdaad, luisteren naar m'n lichaam![]()
Thx verkeerd gelezen , mijn fout! als het voor jou werkt gwn doen !

Hij let wel op z'n voeding, hij weegt alleen niet alles af en eet niet op vaste tijdstippen. Hij luistert naar zijn lichaam, als dat voor hem fijn werkt
Ik zelf, meet echt alles af en eet netjes om de 2-2,5 uur omdat dat voor mij het fijnst werkt

Ik weeg t ook af maar da's meer omdat ik, als ik naar m'n lichaam luister, binnen een jaar op 50 % BF sta![]()

Ik weeg t ook af maar da's meer omdat ik, als ik naar m'n lichaam luister, binnen een jaar op 50 % BF sta![]()
ik wil altijd etenIk weeg t ook af maar da's meer omdat ik, als ik naar m'n lichaam luister, binnen een jaar op 50 % BF sta![]()
Goeie kuiten… huh?Zo'n 3 kwartier na de training van vanavond. Gains gaan goed
![]()
Zo'n 3 kwartier na de training van vanavond. Gains gaan goed
![]()