- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahahaaahaahahahaahahah
wat problem man, boeit me geen reet alleen is het zielig dat je hard zit te liegen
haha stinkturk ben ju boos?wat problem man, boeit me geen reet alleen is het zielig dat je hard zit te liegen![]()
maja je kop is bekend dus ik begrijp het wel
****ing irritant dat gezeik heel de tijd
zou eigenlijk verboden moeten worden dat mensen er uberhaupt naar vragen
Beter stinkturk dan h**renkind
Hoe lang kuur je al?
****ing irritant dat gezeik heel de tijd
zou eigenlijk verboden moeten worden dat mensen er uberhaupt naar vragen
Nou denk 't toch nie want als je stinkt is da best erg niemand weet dat je kind van h**r bent tot je het vertelt maar als je bus in gaat en je gaat zitten iedereen denkt iee gatverdamme heb je hem weer die turk is en stinkt dan heb je toch wel een k*tlefe denk ik
Nou denk 't toch nie want als je stinkt is da best erg niemand weet dat je kind van h**r bent tot je het vertelt maar als je bus in gaat en je gaat zitten iedereen denkt iee gatverdamme heb je hem weer die turk is en stinkt dan heb je toch wel een k*tlefe denk ik
ja marja is beter dan stinke tog want wat je muur heeft gedaan boeit nie voor jou zelf als je stinkt is het egt je eige schultja mar als ik weet dat ju kint van h**r bend dan lag ik elke keer als ik ju zie
ja marja is beter dan stinke tog want wat je muur heeft gedaan boeit nie voor jou zelf als je stinkt is het egt je eige schult
wat problem man, boeit me geen reet alleen is het zielig dat je hard zit te liegen![]()
maja je kop is bekend dus ik begrijp het wel
ja marja dar kan jy niks aan doen en daarnaast je stink alleen als je uit de vagine kom paar keer wasse je bent schoon maar als je gronisch stinkt dan is er echt iets net goed wil je sollicietern sorry we nemen je niet aan je stinkt omni erg wat is dat dan :Sja maar ju komd wel uit de vagina van ju muur dus bahbah als je muur un h**r is
Waterpoloer ook.is wel natty haalbaar, ik ben zelf 96-97KG 15% op 1.77, als ik cut naar 82KG heb ik ook ongeveer dat fyziek