MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Juni 2014 - Oktober 2014

2lx9tdt.jpg

potverdikkie wovano dat doe je snel!

Garbriela: wauw!

Danny: nice!!

Had ik net de moed bij elkaar geraapt een fotootje te durven plaatsen....die is nu compleet verdwenen :o
In spoiler dan maar
mijn kuitjes:
dh3ktk.jpg

Ik watching you ;) Een hardverzakking ja ? ---------- Toegevoegd om 16:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ---------- Ogen rolden al half weg hehe ---------- Toegevoegd om 16:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:40 ---------- Doe geen orals mann, alleen spuit spuit gek

Ik ga hard, damn wat een spelvaut zeg:o

damnn wat een kuiten man jellie

---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------

potverdikkie wovano dat doe je snel!

Garbriela: wauw!

Danny: nice!!

Had ik net de moed bij elkaar geraapt een fotootje te durven plaatsen....die is nu compleet verdwenen :o
In spoiler dan maar
mijn kuitjes:
dh3ktk.jpg

Dankje! Heb vanaf juni 2 maanden lang mijn benen 2x per week getraind en ben ook begonnen met cleanbulken dus wat verschil mag er wel zijn. :)

Jij hoefde die foto overigens echt niet in een spoiler te plaatsen hoor! Erg goede kuiten! :D

hehe zuid-limburgse heuvels ;)

beest!

Nice. Goed vp ook

t*ring! Wat een progress! Zieke schouder ook:thumbs:

Goede vooruitgang man! Goede gains staat je voeding en trainingschema ook in dit topic? Moet ik even naar kijken hoor. Ook de gains van je iphone, top! mooi met je meegegroeid. oops kan niet in dit topic staan aangezien het een foto topic is :P dom.

Laatst bewerkt:
6,5 weeks out voor de flexcup adertjess

dsasad_zps685781e3.png

Zieke delts

Terug
Naar boven