- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Goeie UB idd, LB heeft nog wel wat werk nodig
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Frankzel, jij verdient een pluim!
@Wengstertje: nice! Succes de komende weken

Goede rug heb je daar, vooral lower traps staan er strak op.
LB lijkt achter te lopen op UB.
okeoke, nja succes en die benen moeten wel echt groter man.. synthol ?thnx
thnx ja ik hoor vaker dat ik goede rug en dikte heb, benen vind ik zelf ook achter lopen al vind me begeleider van niet, dus miss door plaatsing van de benen dat t zo oogt ofzo haha.
thnx en ja klopt vind ik ook.
ik ga classic doen
Toen kon je nog geen kleurplaten inkleuren, dat telt niet
Nah, heb haar op tinder, staat alles in haar profiel![]()

Langzaam aan wat droger aan het worden dan eerst. (na stop zat ik op 18% ofzo)
Wil nu als doel stellen dat ik eind van het jaar op 10-11% sta zonder veel "massa" te verliezen..
Beetje rare pose maar ok..
![]()

Okee, ik like niemand meer die eruit ziet alsof hij naar de sportschool gaat :') word gevaarlijk zo :')
Okee, ik like niemand meer die eruit ziet alsof hij naar de sportschool gaat :') word gevaarlijk zo :')
Langzaam aan wat droger aan het worden dan eerst. (na stop zat ik op 18% ofzo) Wil nu als doel stellen dat ik eind van het jaar op 10-11% sta zonder veel "massa" te verliezen.. Beetje rare pose maar ok..![]()

Langzaam aan wat droger aan het worden dan eerst. (na stop zat ik op 18% ofzo) Wil nu als doel stellen dat ik eind van het jaar op 10-11% sta zonder veel "massa" te verliezen.. Beetje rare pose maar ok..

Had gehoopt dat je nu me nummer zou vragen... beetje jammer weer peppie![]()
OT: dikke poten!