MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

haha wou net zeggen, ik weeg 91 ahaha

spier weegt bij iedereen evenveel. Ligt eerder aan je frame hoe het er uitziet, en VP% natuurlijk. Waaschijnlijk als jullie naast elkaar zouden staan zou je de 15kg wel zien. Niets ten nadele van wensget natuurlijk, bruut fysiek!

spier weegt bij iedereen evenveel. Ligt eerder aan je frame hoe het er uitziet, en VP% natuurlijk. Waaschijnlijk als jullie naast elkaar zouden staan zou je de 15kg wel zien. Niets ten nadele van wensget natuurlijk, bruut fysiek!

hmm ja procentje of 15 denk ik wel, en bouw kan ik vrij weinig over zeggeb haha zouden Mikie en Danny beter kunnen zeggen :
en dat dikke hoofd van me weegt ook wel wat

Laatst bewerkt:
van 15 naar 6/7 ga je toch wel flink gewicht inleveren hoor ;)

jij bent blacka geen GH nodig

dat gorilla genes

van 15 naar 6/7 ga je toch wel flink gewicht inleveren hoor ;)

hmm ben benieuwd, cutten ben ik nog lang niet van plan haha.. eind mei begint me KUT denk

---------- Post added at 07:27 ---------- Previous post was at 07:26 ----------

maar wengster gewoon bruut fysiek ! alleen jammer van je poten

goed fysiek wengstertje :cool:

ja focus ligt na de flex op benen en armen, ga ff flink bulken via een schema, heb dat nog nooit gedaan dus ik hoop daar veel op te kunnen gainen, 3 kg massa erbij is een streve in 2015.

en ik heb een vrij smal en ligt frame vroeger een echte ecto haha :P

Laatst bewerkt:
ja focus ligt na de flex op benen en armen, ga ff flink bulken via een schema, heb dat nog nooit gedaan dus ik hoop daar veel op te kunnen gainen, 3 kg massa erbij is een streve in 2015.

en ik heb een vrij smal en licht frame vroeger een echte ecto haha :P

inb4 stunna

Ik denk zelf dat je wel wat meer massa kan pakken op je huidige gewicht. En de huidige conditie van je onderlichaam.

jik heb een vrij smal en ligt frame vroeger een echte ecto haha :P

QdhGFcu.gif

Nou maar eens wat anders plaatsen een x hier.. Actiefeauteau

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Roze shakebeker was gratis bij de bestelling en de blauwe was op.. ;)

De vloer laat trouwens wel een echte gym zien..om te gymen..

goed spul hebben jullie daar man, alleen jammer dat zo dicht op elkaar wn veel paupers haha

Mixed grip bij 120 kg?
Verder wel nice veinzz

Ja? Waarom niet?

Roze shakebeker was gratis bij de bestelling en de blauwe was op.. ;)

De vloer laat trouwens wel een echte gym zien..om te gymen..

Haha /care al was de roze beker dit keer van Hill :p Ik loop ook vaak zat rond met mijn baby roze beker in de gymm :o

goed spul hebben jullie daar man, alleen jammer dat zo dicht op elkaar wn veel paupers haha

Jaa relaxte gym is het zeker! Maar noem je mij nou een pauper???

Ja? Waarom niet?

Haha /care al was de roze beker dit keer van Hill :p Ik loop ook vaak zat rond met mijn baby roze beker in de gymm :o

Jaa relaxte gym is het zeker! Maar noem je mij nou een pauper???

haha nee ben een keer er geweest afgelopen zomer en toen liepen paar paupers met nike petje half op de kop te schreeuwen op 35 kilo incline bench :o

Terug
Naar boven