MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Nice lars. Ook goed vp

iets korter gemaakt ? ---------- Toegevoegd om 16:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:10 ---------- ow w8 nvm dit is niet het baardentopic :roflol:

hahaha :D baard is voor nu even korter wel van plan om binnenkort weer een mega baard te laten staan!

34pxc80.jpg

Welk bedrijf heeft die badkamer gemaakt? Stroompunt binnen 60cm van een kraan plaatsen. :eek:

We gaan allemaal dood!!!

wtf welk bedrijf heeft die badkamer gemaakt? de hele badkamer staat scheef

omg anaboluh
2wgstw0.png

ik tel wel maar 1 stopcontact dus op de 60cm 1 2 3 stopcontact regel valt het nog wel mee

Dat dit kan in Nederland!

Het komt wel erg dichtbij nu

noice lars

maar als je haarzakjes niet natty zijn, welk level ben je dan op de mister10 schaal?

Antibiotica voor esthetica staat op gelijke voet met AAS voor esthetica, i.e. je bent een 2 op de schaal van Mister10 1,2,3 regel nattyheid.

:roflol: nice mane. Vanwege movember neem ik aan?

nee, heeft niks met movember te maken :D
laat mijn baard gans het jaar door staan hoor, maar trim die wekelijks bij... anders zie ik er in enkele weken als een houthakker uit :roflol:
en hals scheer ik gewoon ook om de zoveel dagen omdat ik het daar niet kan verdragen

nee, heeft niks met movember te maken :D
laat mijn baard gans het jaar door staan hoor, maar trim die wekelijks bij... anders zie ik er in enkele weken als een houthakker uit :roflol:
en hals scheer ik gewoon ook om de zoveel dagen omdat ik het daar niet kan verdragen

year-round mustache dus, nice :P

dikke powerlifter checking in

progressie 20 november 2.jpg

progressie 20 november 4.jpg

progressie 20 november 5.jpg

Terug
Naar boven