Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

16hrpq9.jpg

Dit was de laatste dag van mijn deplete, borst valt echt enorm plat als ik deplete :p
Vandaag de grote dag! Shoot voor m'n sponsor. :cool:

nee, was gewoon eens de facebookpage van FCG aant bekijken en zag jouw laatste foto daar ook passeren :P
vraag me niet waarom ik daar ging kijken :D

blijkt wel niet zo ver van mijn werk te zijn weliswaar en ziet er wel een vette gym uit

Erg mooi fysiek Kenny! :thumbs:

2weken niet getraind, chest could use some work

WIN_20141122_154244.jpg

Ook maar wat erop gooien dan, 80kg.

2l9tm36.jpg

Groter als eerst, maar mag wel eens gaan cutten, niet?

Heb van maart - eind augustus gecut en sindsdien 2.5kg gegained :o
Denk dat het komt omdat ik vrij bloated sta sinds de bulk (en klote camera; lijnen zie je sowieso niet echt), heb niet een erg duidelijke pic van einde cut, maar deze is van eind september op 78.5kg, inclusief beach boy modus:

9pltaw.jpg

Plan is in ieder geval om door te bulken tot maart op ongeveer 85kg en vervolgens een cut richting de 10 procent.

7 maanden bulk rip

Heb van maart - eind augustus gecut en sindsdien 2.5kg gegained :o
Denk dat het komt omdat ik vrij bloated sta sinds de bulk (en klote camera; lijnen zie je sowieso niet echt), heb niet een erg duidelijke pic van einde cut, maar deze is van eind september op 78.5kg, inclusief beach boy modus:

9pltaw.jpg

Plan is in ieder geval om door te bulken tot maart op ongeveer 85kg en vervolgens een cut richting de 10 procent.

Lijkt me ook niet echt een ideaal startpunt, maargoed

Ja wat dan, terug cutten tot ie al zijn kracht en massa die die heeft kwijt is?

Lijkt me ook niet echt een ideaal startpunt, maargoed

Des te droger des te langer gainen, dus eens dat het ideale startpunt lager ligt.
Echter vond ik massa nog te weinig om echt droger te gaan, aankomende zomer iets van 10 procent als target omdat er nu toch wel wat massa zit, denk ik.
Voor de ''looks'' hoef ik ook zeker niet onder de 10 procent, vind dat shredeed gedoe niks aan en vind kracht net zo belangrijk als massa.

Mijn doel fysiek!

Succes op je shoot.

Nice hoor, hoe oud ben je?

Vergelijkingkje van mezelf beginbulk - nu (ong. 5mnd)

2.jpg

1-1.jpg

+1! Als ik dit ooit eens mocht bereiken! Goed pak massa en mooi droog!:D

Bedankt mannen! Ik ben 23. Nu terug een lichte bulk starten tot begin maart en dan op dieet voor BodyPower beurs en EK Body Classic in Nederland :)

wat nog over is van mijn beentje:
sobw8w.jpg

1zxbczd.jpg

2 weeks out

Terug
Naar boven