XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Skater! Long time no see :D

Laatste foto die ik gepost heb is van feb 2012, dus iets minder dag 2 jaar..

Spiergeheugen en weer volgas in voeding na al die tijd pizza patat en shoarma doet wonderen haha ;)

Waarom was je gestopt?

Gebrek aan motivatie/discipline.. Kon het eten niet meer opbrengen, iedere hap kip was kokhalzen.. En zonder goede voeding heeft het geen zin en had ik totaal geen zin meer om te trainen omdat ik het gevoel had dat alles voor niets was aangezien ik het belangrijkste miste ;)

Dus ff een break genomen die wat langer uitviel.. Ging me alleen de laatste tijd weer irriteren aan het beeld in de spiegel en het feit dat ik steeds meer op de doorsneeburger begon te lijken :lol:

Waarom zou je als een complete nazi met je voeding omgaan?
Je fysiek ziet er iig goed uit, dikke pecs.

Omdat het me allemaal niet meer interesseerde na jaren vreten, niet de deur uitgaan zonder bakjes afgewogen eten, niet stappen met mn vrienden omdat ik geen alcohol dronk en ik aan mn nachtrust moest komen etc..

Ik vind het een leuke sport, maar op amateur niveau moet het je sociale leven niet beinvloeden zoals het dat bij mij deed..

Nu doe ik het ook rustiger aan, meer voeding uit supps en brood dan uit warme maaltijden de hele dag.. Vind het gescheten en groei als kool, weet waar ik op reageer en wat ik nodig heb :)

thnx haha ;) Tijd geleden ook al weer dat ik muziek uitbracht :D

Lalalala

2a4vn8w.jpg

Laatste 2 weken iets meer richten op de definitie van me rug.

2weeks out :D

In 2 weken kan je echt veel gainen op een groep ook

In 2 weken kan je echt veel gainen op een groep ook

dude laatste 2 weken voor een wedstrijd zijn cruciaal... praat dan gewoon niet.
Met gainen bedoelt die veel meer definitie creëren en scherpte en dan kan 2 weken aanzienlijk verschil maken.

Hoe creëer je dan definitie op een plek als ik vragen mag? (Naast normaal in bf zakken)

Mind Muscle Connection voor optimale definitie en gains

Vind het wel mooi dat als een random noob het over plaaatselijk vetverlies heeft hij compleet wordt uitgelachen, maar dat sommige wedstrijdjongens dezelfde onzin gewoon serieus geloven ( niet specifiek op wengstertje gericht dit)

Terug
Naar boven