Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

toffe foto, die filmpjes waren echt niet nodig idd

alleen van de training filmpjes vond ik deze wel grappig: https://www.facebook.com/video.php?v=10154967158520121

Ging daar bijna van mn stokkie haha.
Dat intro filmpje is wel te knudde voor woorden, hij heet schijnbaar Dennis "The motivator" tegenwoordig??

https://www.facebook.com/video.php?v=10154966886970121&set=vb.348707180120&type=3&theater

Moesten in eens een filmpje opnemen voor zn facebook en had geen flauw id wat hij mij wat ging vragen. Ook lekker antwoord dus met " just for experience" Maar goed, f**k it! Was leuke ervaring haha! heb voor mijn training 1,50,- betaald haha!

Ligt het aan mij of lijken jouw armen groter dan die van Dennis James? :o

Je weet ondertussen toch wel dat ik elke IFBB pro dwarf? :D:D

Maar dit is een gevalletje optisch bedrog, zijn onderarmen waren nog dikker dan mijn biceps haha!

mooie foto lars!

Progressie

De eerste foto was eind 2012

Nu kleine 2,5/3 jaar verder

IMG_0165.jpg

Goeie mossel, hossel

top!

---------- Toegevoegd om 13:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:23 ----------

top!!

Mooie progressie!

:heart: zo mooi!

Kenny potverdomme wat een goeie foto zo! Mous ook compleet van bouw veranderd. Keep it up!!

Ik zie dat ik al ene pagina achterliep :P Trainen met DJ wuttt !!

hopelijk hebben ze protein shakes op de ambassade

Hij zit nog op de ambassade, nog even afwachten wat er gaat gebeuren.

Ok, hoop dat het goed komt. Kan me ook voorstellen dat er heel wat mensen zijn die puur een kaartje hebben gekocht om Ramy te zien guestposen. Dat was toch wel het grote uithangbord dit jaar.

Had btw je video's gezien op FB, gruwelijke training :D

4 days out :cool:

2qba9mb.png

laatste wedstrijd (mei en juni) vs wedstrijd nu. BW is hetzelfde

verdomme dat jij met die armpjes zoveel mag squatten doet mij pijn

Meaantje is echt freak of nature, qua LB kracht :(
i crie evertiem

Terug
Naar boven