Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

ImageUploadedByTapatalk1420820623.522662.jpg

45? Goede shape, nog meer respect omdat je zo oud bent :P

Niets speciaals maar vindt het wel leuk het verschil tussen flex en geen flex :D

20150103_210926.jpg

20150103_210915.jpg

Niets speciaals maar vindt het wel leuk het verschil tussen flex en geen flex :D

Damn flink verschil .

Misschien een stomme vraag, maar door de cutten zou je er zonder te flexen toch soortgelijk uit moeten zien (als nu, wanneer je flexed) ?

Damn flink verschil .

Misschien een stomme vraag, maar door de cutten zou je er zonder te flexen toch soortgelijk uit moeten zien (als nu, wanneer je flexed) ?

hmm ik denk het niet, want ik moet wel me spieren aanspannen wil je iets zien bij mij:D

maar inderdaad het zou geen gek idee zijn, ben wel een beetje dik atm:(

5ewunb.jpg

Na deads..

---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:28 ----------

5ewunb.jpg

Na deads..

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:29 ----------

32zhyye.jpg

Pull ups

Gewicht 98kg nu ongeveer

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

32zhyye.jpg

Pull ups

Gewicht 98kg nu ongeveer

33lpbpe.jpg

Eindelijk boven de 80kg!

2iik56h.png

lekker hoor danny!

vanuit deze hoek ziet je linkeronderarm eruit alsof ie van mijn opa is though :roflol:

zo te veel body en fit whey genomen of zo?

Nice! En mensen op dit forum dan maar zeggen dat je met powerlifting geen massa opbouwd :p

Thanks man, maar ik ben niet echt groot, dit is natuurlijk ook niet mijn doel maar een beetje extra massa kan nooit kwaad.

had tijdens kerst/ oud en nieuw wel aardig veel niet echt clean food naar binnen gewerkt dus vet percentage is ook iets hoger.

Jij bent trouwens ook goed gegroeid!!

Hoi

20r7fwx.jpg

Terug
Naar boven