MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

@Pun goeie rug en sexy haarspoeling! :D
@Hoody dikke poten!

Thanks

@Meaantje karma

Ja nog steeds natty, moet ook wel aangezien ik binnenkort lid word van NPB, waar ik gelijk een dopingtest krijg (en op de wedstrijd zelf).

je krijgt niet gelijk een dopingtest bij lid worden

Thanks

@Meaantje karma

Ja nog steeds natty, moet ook wel aangezien ik binnenkort lid word van NPB, waar ik gelijk een dopingtest krijg (en op de wedstrijd zelf).

niet iedereen krijgt dopingtests hoor, die zijn ramduur. Enkel als je heel goed presteert is mijn ervaring

ik heb er nog nooit 1 gehad :(

Thanks

@Meaantje karma

respect man, je ziet er natty beter uit dan 90% van dit forum dat wel gebruikt

---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:58 ----------

niet iedereen krijgt dopingtests hoor, die zijn ramduur. Enkel als je heel goed presteert is mijn ervaring

ik heb er nog nooit 1 gehad :(

ik kreeg eerste wedstrijd meteen een

respect man, je ziet er natty beter uit dan 90% van dit forum dat wel gebruikt

---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:58 ----------

ik kreeg eerste wedstrijd meteen een

je zette dan ook een nederlands record

Thanks

@Meaantje karma

Wat zijn je stats ondertussen dan? want je hebt al een hele tijd hetzelfde staan.

jammer dat ik die screens van hoody van een hele tijd terug waar hij praatte over zn gebruik niet heb opgeslagen maar ik weet iig dat ze bestaan

hoody ga nou niet ontkennen dat je gebruikt hier, je was al zielig genoeg met je 20x170 squat om op te warmen.

ik hoop dat je de volgende keer een cyste krijgt tijdens het prikken.

Jullie zijn wel echt gemeen tegen me :(

Dan maar geen pics meer :(

sowieso nergens voor nodig toch

iemand ziet je wel een keer opwarmen met setjes van 20 in de warmup ruimte en openen met een 300 beltless dl bij een wedstrijd, dan zien ze je fysiek ook

Jullie zijn wel echt gemeen tegen me :(

Dan maar geen pics meer :(

Punch%20Chuck%20Norris.gif

Terug
Naar boven