Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

inb4 aas beschuldigingen..

Het droog en veiny blijven zit hem vooral in de timing van mijn carbs. Gedurende de hele dag low/medium carb en dan rond de training ruim de helft van mijn dagelijkse hoeveelheid carbs.

:roflol:

Goed fysiek wel
Wel jammer weer een fake natty

Ah dus als ik een pak suiker en drie pizzas rond mijn training eet ipv savonds wordt ik ook super veiny en shredded

inb4 aas beschuldigingen.. Het droog en veiny blijven zit hem vooral in de timing van mijn carbs. Gedurende de hele dag low/medium carb en dan rond de training ruim de helft van mijn dagelijkse hoeveelheid carbs.

zo doe ik het ook
mensen beschuldigen mij ook altijd van dat ik aas gebruik
maar het gaat erom dat je clean eat en die carbs goed timed, heb altijd stopwatch bij de hand want het gaat om miliseconden

zo doe ik het ook mensen beschuldigen mij ook altijd van dat ik aas gebruik maar het gaat erom dat je clean eat en die carbs goed timed, heb altijd stopwatch bij de hand want het gaat om miliseconden
Trol.jpg

inb4 aas beschuldigingen..

Het droog en veiny blijven zit hem vooral in de timing van mijn carbs. Gedurende de hele dag low/medium carb en dan rond de training ruim de helft van mijn dagelijkse hoeveelheid carbs.
Ik geloof het wel met ruim 10 jaar hard trainen kun je dat best natty bereiken... oh wacht eens even?

100kg 9% op 1m91 is gewoon natty haalbaar.

GetXXL zit ook rond die stats.

moeten we het mr10 niet even vragen?

die heeft perfecte formules.

Schoten gevuurd.

hooo

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat een kinderachtig gezeik hier.
Mensen met goede fysieken worden gebashed door mensen die deze fysiek nog lang niet bereikt hebben. Hoe durven jullie te bashen zonder zelf betere prestaties neer te zetten.
Typisch gevalletje van internet hero's..op de sportschool durven ze je nog niet aan te kijken

Terug
Naar boven