AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Is een oude foto zijn inderdaad nu wel op. Sommige heb ik eerder weggegooid en andere wisselde ik even

Doelde er meer op dat je veel dezelfde potten hebt. Lijkt me niet dat je 2 dezelfde potten koopt als de ander nog niet leeg is (of zo goed als)?

haha jesse ben je nou zo zielig dat je je kleine e-derde been moet gaan compenseren met auto's die niet eens van jou zijn :roflol:

haha jesse ben je nou zo zielig dat je je kleine e-derde been moet gaan compenseren met auto's die niet eens van jou zijn :roflol:

Nee dat laat zien dat ik ook een leven buiten sporten en af en toe eens een leuke auto huur zoals ik eerder verteld heb ;). Ik heb maar een simpele auto

Back on topic..

87,5kg @ 192cm
V3UUXAj.png

Jij hebt op 14 % meer definitie in je poten dan ik op 10 :')

Fatty:

dbbnov2013_zps992073c6.jpg

Need some apple juice :(

Jij hebt op 14 % meer definitie in je poten dan ik op 10 :')

Bij mij slaat het meeste vet zich meer in het bovenlichaam op inderdaad :D.. abs amper zichtbaar (minimale counteren tijdens aanspannen), geen leuke lijnen meer over m'n borst en ook de bicepsader is een beetje aan het verdwijnen. En dan kijk je naar m'n legs en zitten er nog redelijke lijnen in. Ach, ik had het liever andersom gehad.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoe staat je huidige fysiek er nu bij dan Jesse? Gewoon uit interesse ik volg al dat geirriteer hier en zie dat je je nogal snel uit je tent laat lokken. Persoonlijk zou ik het allemaal negeren (niet uitspreken als: n*ger-en).

He man heb een tijd off genomen dus geen training dieet of gear gewoon echt off en lekker leuke dingen doen. Gewicht blijft op 99-100kg zweven. Moet er wel bijzeggen houd heel makkelijk massa vast

.

Laatst bewerkt:
ecto 4 life

Laatst bewerkt:
hahaha

Terug
Naar boven