- Waardering
- 796
Van B&F gekregen ofnie?Oude foto van mijn supp kast in mijn oude woning wilde hem toch effe delen. Best een leuke collectie destijds
deze guyVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van B&F gekregen ofnie?Oude foto van mijn supp kast in mijn oude woning wilde hem toch effe delen. Best een leuke collectie destijds
deze guyIs een oude foto zijn inderdaad nu wel op. Sommige heb ik eerder weggegooid en andere wisselde ik even
Doelde er meer op dat je veel dezelfde potten hebt. Lijkt me niet dat je 2 dezelfde potten koopt als de ander nog niet leeg is (of zo goed als)?

zei ju muur ook toen ik vroeg hoe ze m wou hebbe
haha jesse ben je nou zo zielig dat je je kleine e-derde been moet gaan compenseren met auto's die niet eens van jou zijn![]()
. Ik heb maar een simpele autoJij hebt op 14 % meer definitie in je poten dan ik op 10 :')
.. abs amper zichtbaar (minimale counteren tijdens aanspannen), geen leuke lijnen meer over m'n borst en ook de bicepsader is een beetje aan het verdwijnen. En dan kijk je naar m'n legs en zitten er nog redelijke lijnen in. Ach, ik had het liever andersom gehad.Oude foto van mijn supp kast in mijn oude woning wilde hem toch effe delen. Best een leuke collectie destijds
Hoe staat je huidige fysiek er nu bij dan Jesse? Gewoon uit interesse ik volg al dat geirriteer hier en zie dat je je nogal snel uit je tent laat lokken. Persoonlijk zou ik het allemaal negeren (niet uitspreken als: n*ger-en).