Flippie22
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 352
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 13%
man hij is echt een beest. Alleen zn rug is iets minder volgens mij
Nee achterkant schouders kan wel wat werk gebruiken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
man hij is echt een beest. Alleen zn rug is iets minder volgens mij
Nee achterkant schouders kan wel wat werk gebruiken.
tijd voor reverse fly's met 2 kg en echt squeezen dus
http://i62.tinypic.com/2j4wsaw.jpg
Weer iets droger dan mijn vorige foto, nog anderhalf maand cutten en dan lekker vakantie. Maar op dit moment zwaar down haha.
http://i62.tinypic.com/2j4wsaw.jpg
Weer iets droger dan mijn vorige foto, nog anderhalf maand cutten en dan lekker vakantie. Maar op dit moment zwaar down haha.

Het lijkt wel of zo'n 13 in een dozijn sleeve altijd gepaard moet gaan met een dergelijk fysiek.
Of ben ik gewoon een hokjesdenker?
---------- Toegevoegd om 22:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:58 ----------
Het lijkt wel of zo'n 13 in een dozijn sleeve altijd gepaard moet gaan met een dergelijk fysiek.
'Dergelijk fysiek'Het lijkt wel of zo'n 13 in een dozijn sleeve altijd gepaard moet gaan met een dergelijk fysiek.
---------- Toegevoegd om 22:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:58 ----------
'Dergelijk fysiek'
13 in een dozijn fysiek? Denk het niet hoor.
Nee, dat mensen met een fysiek als anonogwat standaard of een of andere foute tribal hebben of een sleeve.
Er zijn veel mensen met een tatoeage die niet trainen, veel mensen die wel trainen en die ook buf zijn (RobS) zonder tatoeage en veel mensen die trainen die een tatoeage hebben. Wat is je punt?Ik bekritiseer toch niet, denk je dat het mij ene f**k interesseert.
Vraag me alleen af waarom mensen zich bewust in zo'n stereotype veranderen.
Nee, dat mensen met een fysiek als anonogwat standaard of een of andere foute tribal hebben of een sleeve.
Wat een bullshit. Heb ook een soortgelijk fysiek en heb geen enkele tatoeage. Denk eerder dat je gewoon een zwaar gefrustreerde ecto bent.
Beledig jou niet gaf alleen aan waarom jij waarschijnlijk gefrustreerd bent. Beta mannetje van me.Want mensen hun opinie afbranden met een toevoeging van belediging w.b. lichaamsbouw duidt niet op opgekropte frustraties verder.
Stoere alfaman die je bent.
Beledig jou niet gaf alleen aan waarom jij waarschijnlijk gefrustreerd bent. Beta mannetje van me.