AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

2j4wsaw.jpg

Weer iets droger dan mijn vorige foto, nog anderhalf maand cutten en dan lekker vakantie. Maar op dit moment zwaar down haha.

die kop ook er bij.

Het lijkt wel of zo'n 13 in een dozijn sleeve altijd gepaard moet gaan met een dergelijk fysiek.

Of ben ik gewoon een hokjesdenker?

---------- Toegevoegd om 22:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:58 ----------

Het lijkt wel of zo'n 13 in een dozijn sleeve altijd gepaard moet gaan met een dergelijk fysiek.

als ik een h**r was zou ik je gratis neuken

biggie

Ja mijn lichaam is oké, maar me drukknopje is zo uit verhouding :(

---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:07 ----------

---------- Toegevoegd om 22:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:58 ----------

Ik denk dat je een probleem hebt met jezelf

'Dergelijk fysiek'
13 in een dozijn fysiek? Denk het niet hoor.

Nee, dat mensen met een fysiek als anonogwat standaard of een of andere foute tribal hebben of een sleeve.

Ach jochie, gooi het eruit :roflol: Er zijn veel mensen met een tatoeage die niet trainen, veel mensen die wel trainen en die ook buf zijn (RobS) zonder tatoeage en veel mensen die trainen die een tatoeage hebben. Wat is je punt?

Ik bekritiseer toch niet, denk je dat het mij ene f**k interesseert.

Vraag me alleen af waarom mensen zich bewust in zo'n stereotype veranderen.

Ik bekritiseer toch niet, denk je dat het mij ene f**k interesseert.

Vraag me alleen af waarom mensen zich bewust in zo'n stereotype veranderen.

Sta je er weleens bij stil dat de meeste mensen niet denken in stereotypes, op de manier zoals jij dat doet? En dat de meeste mensen gewoon dingen doen, waar ze zich goed bij voelen? En dat de meeste mensen geen f**k geven om wat de hokjesdenkerts ervan zouden kunnen vinden.. Mogelijk??

Je denkt in elk geval verkeerd...

---------- Toegevoegd om 08:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:14 ----------

:$

Wat een bullshit. Heb ook een soortgelijk fysiek en heb geen enkele tatoeage. Denk eerder dat je gewoon een zwaar gefrustreerde ecto bent.

Want mensen hun opinie afbranden met een toevoeging van belediging w.b. lichaamsbouw duidt niet op opgekropte frustraties verder.

Stoere alfaman die je bent.

Want mensen hun opinie afbranden met een toevoeging van belediging w.b. lichaamsbouw duidt niet op opgekropte frustraties verder.

Stoere alfaman die je bent.
Beledig jou niet gaf alleen aan waarom jij waarschijnlijk gefrustreerd bent. Beta mannetje van me.

Beledig jou niet gaf alleen aan waarom jij waarschijnlijk gefrustreerd bent. Beta mannetje van me.

Waarom zou ik gefrustreerd zijn dat ik ecto ben. 31kg in een jaar trainen erbij is niks om gefrustreerd over te zijn. Ooit was ik een nog scharele ecto dan ik nu ben. Moet je eens nagaan.

Kusjes,

Betaboy

Terug
Naar boven