MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

is dat 11% abs zichtbaar en aderen overal ? lijkt behoorlijk droog zo

yup, 11-11,3% is dat,.... denk dat het ook wel laat zien dat velen hun (of bf in het algemeen) erg snel laag inschatten.
Zo ook op de gym, waar ik wel eens mensen over 8-9% hoor,... en het na meten bvb 11-12 blijkt te zijn.

einde bulk weeg nu 93kg op 13%
nu op naar droge quads

IMG_8601.jpg

Wat dacht je, laat ik lekker mn tuin in gaan voor wat foto's in mn onderbroek met 10 graden buiten? :roflol:

• Like
Waarderingen: mat
einde bulk weeg nu 93kg op 13% nu op naar droge quads
Haha, hulkmode ! ---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------
yup, 11-11,3% is dat,.... denk dat het ook wel laat zien dat velen hun (of bf in het algemeen) erg snel laag inschatten. Zo ook op de gym, waar ik wel eens mensen over 8-9% hoor,... en het na meten bvb 11-12 blijkt te zijn.
Het zal ook wel anders ogen met zo'n pak vvm. En roids (vasculair)

yup, 11-11,3% is dat,.... denk dat het ook wel laat zien dat velen hun (of bf in het algemeen) erg snel laag inschatten. Zo ook op de gym, waar ik wel eens mensen over 8-9% hoor,... en het na meten bvb 11-12 blijkt te zijn.

hoeveel zou ik hier zijn dan ongv als schatting
2ckal1.jpg

foto is 3 dagen oud dus geeft voor mij gelijk even aan waar ik sta :)

86 kg koud in de ochtend

hoeveel zou ik hier zijn dan ongv als schatting
2ckal1.jpg

foto is 3 dagen oud dus geeft voor mij gelijk even aan waar ik sta :)

86 kg koud in de ochtend

ik vind persoonlijk dat deze het wel aardig bij het juiste eind heeft:

daarin zou je imo dus 12-13% uitkomen

ImageUploadedByTapatalk1426699461.161573.jpg

rond is ook een vorm hoor hillie

ik ben ook invorm

Goeie glutes ook HillR!

Het escaleert weer helemaal uit de hand hier!

---------- Toegevoegd om 19:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------

Ouwe viespeuk pas maar op dat Punjab er niet achter komt dat je op haar glutes geilt!!!!

Een echte man glimt van trots als zijn vriendin een compliment krijgt :)

Het escaleert weer helemaal uit de hand hier!

---------- Toegevoegd om 19:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------

Een echte man glimt van trots als zijn vriendin een compliment krijgt :)

Oh sorry heb nooit een vriendin weet er niks van hoe zulke dingen werken

Is dat echt zijn vriendin? Ik meende dat de vriendinnen van menig dbb'er alleen voor de neuk en de kook de kelder uitmochten, laat staan foto's van haar butt online zetten.

die foto maakte men woensdag goed Hill :)

Terug
Naar boven