- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
kassa
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kassa
Natuurlijk daar ligt het aan 😌
Heb ik ook voortdurend last van.......
t*ring jij kan alles eten en komt niks aan. En ik die aankomt van een pizza slice![]()
Gewicht gaat nauwelijks omhoog, maar progressive overload gaat vrij lekker. Ideaal mijns inziens.
Cal inname doe ik nu op gevoel, als ik honger heb eet ik. Zo niet, dan niet. Soms ga ik richting 5k cal, dan weer blijf ik steken op 3k ongeveer. Het niet drinken scheelt ZO ongelofelijk veel, dat ik mezelf deze vrijheid gun. Zolang ik meer kan pushen is het een prima aanpak voor nu 💪
5k is aankomen en dan 3k betekent afvallen. Maar idd, metabolisme gaat lekker. Met de jaren is het langzaam steeds wat beter geworden.t*ring jij kan alles eten en komt niks aan. En ik die aankomt van een pizza slice
Als jij de ene dag boven onderhoud zit en de andere dag eronder dan kan jij ook ‘alles eten’. Er wordt immers gewoon voor gecompenseerd.t*ring jij kan alles eten en komt niks aan. En ik die aankomt van een pizza slice
Als jij een kraakpand was...
Thanks man! Heb je hier in getagdZeer goeie fysiek zeg! Heb je ook foto's van je homegym?![]()

Hahaha...