houston
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- Massa
- 44kg
- Vetpercentage
- 28%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je doelt hiermee op Houston zelf? Ben het er dan namelijk wel mee eens.Het maakt veel mensen in ieder geval volgzame schapen. Klakkeloos stellingen overnemen zonder ook maar 1 seconde uit te zoeken of het ook daadwerkelijk waar is.
Geciteerd voor de waarheid.klopt wel iets van...
ben al een hele tijd terug gestopt met elke da het journaal te kijken (mijn laatste dagelijke TV tijd). ik word er namelijk 90% van de tijd opgewonden van - als ik bvb zie dat de Belgische DebielenClub (het parlement is dat) asielzoekers 500€ /man / dag betaalt dan asscocieer ik dat direct met de buurman van hierover, die 3 kinderen heeft, geen werk kan vinden (fysiek probleem bij hem) en geen uitkering meer krijgt " er moet bezuinigd worden".....
of dingen zoals dat nieuwsbericht dat Big-T laatst postte, die mocro die ergens probeerde in te breken, gefilmd werd en vervolgens kwam dat filmpje online - mag niet, privacy geschonden....
over laatst ook ,zo een paar debiele ninja-wijven tegen het verbod op boerkas, en dan is die voorzitster gewoon een blanke, middelbare leeftijd vrouw van het ultra geitewollen sokken type ..dat irriteert me dus.
daarom, geen journaal meer - lekker ignorant leven ! beter voor alles. het helpt toch niet als je betoogt, schrijft, kiest, of wat da ook - dezelfde mafia blijft altijd aan de m8 her (belgie dan heb k t over)
dus t klopt wel ergens.
gr
s

Je doelt hiermee op Houston zelf? Ben het er dan namelijk wel mee eens.
Klopt, de media werkt trouwens ook voor de farmaceutische industrie, allemaal onder leiding van de overheid natuurlijk.
Merk er persoonlijk helemaal niets van, vind het alleen maar boeiend al dat nieuws.