XXL Nutrition

De Nieuwe M5

Zolang je het ook betaalbaar of verantwoord vindt... dat hoeft niet je ultieme droomwagen te zijn...

Ik rij bijv. in een 318d. Is dat mijn ultieme droomwagen? Nee. Past hij bij mijn persoonlijkheid? Volledig. Kan ik hem betalen? Nog net.
dat is waar...
alleen m'n eerste auto was een swift uit 92 ik vond hem totaal niet mooi of cool maar het was de enige auto die ik kon betalen toen.

Edit: ik zou wel blij zijn met een 318d:p

Laatst bewerkt:
Mooi mooi, maar ik blijf het eruit vinden zien als een wagen voor een zaken mannetje. Doe mij maar een exemplaar van hun all-time concurrent Porsche, die straalt meer agressie en sportiviteit uit.

Daarom wil ik er ook eentje, liefst een station uitvoering:D

Ziet er weer erg fraai uit, maar bmw blijft nog zover achter bij mercedes en dan helemaal de amg uitvoeringen, die ik volgens mij wel als concurrent kan zien van de M'tjes toch?

vind hem veel te veel op de oude lijken en het interieur is erg saai (zoals bij bijna alle bmw's).......volgende keer beter BMW

Milieuactivisten hebben bij de nieuwe M5 geen reden tot klagen. De M5 lust volgens BMW 9,9 liter per honderd kilometer (232 g/km CO2) en is daarmee 30 procent zuiniger geworden ten opzichte van de vorige M5.

Met 9,9L per 100km ga je het dus echt niet redden, keep on dreaming :) .

Ik denk dat ik een iets ruimere definitie van 'sportief' heb dan jij dan. :)

Sportief is voor mij een GT3...

Maar sportief is voor mij even goed een MX5 met 115pk of Fiat 500 met 60pk ofzo. Maar een 5? Sorry, ik rijd af en toe met een B5 (500pk) en ik kan dat ECHT niet sportief noemen :)

Retesnel en comfortabel cruisen? Jawel! Maar sportief? Hell no.

Edit: T, jij rijdt toch een E91? Trust me, 100x sportiever dan een 5 (zelfs de nieuwe ja, E60 was een grotere ramp).

Laatst bewerkt:
Bekend Maar Waardeloos

Zou ik graag willen, mooie bak!

De nieuwe M5 zal ongetwijfeld wel wat sneller zijn dan de E60 M5 maar de rijbelevenis zal toch een stuk minder zijn. Waar is de tijd vd S14, S50,S52, S54, S62 :(
Enige voordeel is nu wel dat je met remap + i/h/e een pak zal kunnen winnen in tegenstelling tot de vroegere atmo blokjes.

Echt sportief kan je zo'n zware bak idd niet noemen, zou de M3 GTS de laatste echte ///M zijn geweest ???

Denk dat iedereen dat wel weet. Die van mij verbruikt officieel 8,9 liter, hallo 13l in realiteit :wave2:

Met wat rij jij eigenlijk?

BMW is altijd een k*t auto geweest, Als je het mij nou vraagt waarom?
Altijd problemen mee.
Me oom is met een BMW X5 (paar maanden oud) Op vakantie gegaan (3 Dagen geleden) hy heeft in duitsland vastgezeten door een niet werkende fan, En in bulgarije door een niet werkende Stuurbekrachtiging.
Vorig jaar een vriend van me pa met een X6 en ook de zelfde probleem met zijn fan.
Over de oudere modellen wil ik het helemaal niet over hebben..

De nieuwe M5 zal ongetwijfeld wel wat sneller zijn dan de E60 M5 maar de rijbelevenis zal toch een stuk minder zijn. Waar is de tijd vd S14, S50,S52, S54, S62 :(
Enige voordeel is nu wel dat je met remap + i/h/e een pak zal kunnen winnen in tegenstelling tot de vroegere atmo blokjes.

Echt sportief kan je zo'n zware bak idd niet noemen, zou de M3 GTS de laatste echte ///M zijn geweest ???

Met wat rij jij eigenlijk?

Voor mij was de E46 M3 CSL de laatste echte M. Qua rijbelevenis zit de 1M juist, maar je zit natuurlijk met die klote turbo's...

Momenteel V40 2.0t met 230 trappelende pony's.

besteld

• Topic Starter Topic Starter
nissan GTR is sowieso een betere keuze. Maar eigenlijk geen concurrent voor een M5

Terug
Naar boven