MuscleMeat

De Nieuwe M5

Pfff dit gaat toch nergens meer over? Je kan ook gewoon zeggen dat je een hekel hebt aan de M5 hoor. :)

They know shit! Een gepimpte golf 3 is hun ogen een sportwagen en een auto met meer dan 500pk niet haha.

Btw een vrachtwagen met 3000pk is een sportwagen.

Haten wat je niet kan betalen en waar je geen verstand van hebt.. Mensen zijn ineens coureurs van topniveau hier :D Zeker ook van die types die een kras op mijn bmw zetten ;)

E60 M5 was dan ook een gigantische k*tbak.
Ik daag je uit er nog eentje te vinden met originele motor en versnellingsbak :D
De motor was wel ok. De versnellingsbak kon de kracht gewoon niet goed aan. Vooral met die launch control hebben ze het zelf een beetje in de hand gewerkt. Paar russen met een M5 die de hele dag launch control uitvoeren en het dan gek vinden dat de versnellingsbak kaduuk is.

Ik zag deze vandaag staan, full carbon was die echt sick

5882050228_270ded5445.jpg

wat een lelijk ding. Verschrikkelijke kleuren

Ik heb de indruk dat mensen in discussies rond auto's altijd hun eigen voorkeur laten spelen en al de rest moet dan per se afgebrand worden, zonder er rationeel over na te denken. :D Eigenlijk is het gewoon emotioneel denken. :)

Postdecisionele cognitieve dissonantiereductie :D

Da's dus echt niet te vergelijken met elkaar Big T. ;)

Wat een auto!
Ik 'vergelijk' het ook niet echt, ik bedoelde het meer als alternatief als je een sportieve/snelle/coole wagen wilt en de M5 boven je budget ligt. Dat had ik al aangegeven.

Race kleuren ???
Een Gulf- of Martini livery zijn "race kleuren" een gewrapte M5 niet echt :roflol:

Trekt echt op nix imo, oranje is nogal populair in Nl zeker...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is ook niet officieel natuurlijk, spreekt voor zich. Gewoon omgebouwd om op de weg en op circuit te rijden. Oranje als race kleur is idd niet vreemd. Niet dat ik ermee zou willen rijden. :rolleyes:

Is in stijl van de Veyron Supersport.

ik rijd m3 e30, valt qua kostenplaatje goed mee. Boetes daarintegen..

Terug
Naar boven