Fitness Seller

De Nieuwe M5

Alleen jammer dat de gemiddelde sjonnie deze pk's niet fatsoenlijk kan benutten, aangezien de coureur al de grootste moeite heeft om hem recht te houden ;) .

hahaha filmpje met M6 is epic. Die gast heeft de tijd van zn leven.

Je weet dat het zo is;)
En klagen over BMW motorisch? Dan moet je al helemaal niet over de VAG groep beginnen:D

ga daar geen discussie over houden. Of je nou bmw of Audi hebt maakt geen hol uit kwa betrouwbaarheid. Zolang je maar geen ford, open enz hebt.....staan jaar na jaar onderaan dit soort lijsten

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ouwe 5 was minder, maar daarna gewoon goed.
3 staat goed er voor.
X3 en X5 doen het wel aardig.

Maar dit is een andere test dan die ik heb gezien laatst. Toen won namelijk de A6. Dit omdat het een langlopend model was waar alle problemen al uit zijn. Is vaker zo.

http://www.mazda.nl/aboutmazda/kwaliteit/Autobildduurtest/

Hier staat iets in. Ik ben altijd voorstander van Mazda geweest. Kwaliteit zoals het hoort.

http://www.mazda.nl/aboutmazda/kwaliteit/dekrabetrouwbaarheidsonderzoek/

Staat de A6 dus ook erg hoog. Maar zoals ik al zei, omdat het een doorontwikkeling is.

Maar een kennis van me is bij Hegeman hoofdmonteur, vandaar dat ik weet hoe de VAG blokjes en electronica kunnen zijn:D En dat is soms niet zo best haha.

Ouwe 5 was minder, maar daarna gewoon goed.
3 staat goed er voor.
X3 en X5 doen het wel aardig.

Maar dit is een andere test dan die ik heb gezien laatst. Toen won namelijk de A6. Dit omdat het een langlopend model was waar alle problemen al uit zijn. Is vaker zo.

http://www.mazda.nl/aboutmazda/kwaliteit/Autobildduurtest/

Hier staat iets in. Ik ben altijd voorstander van Mazda geweest. Kwaliteit zoals het hoort.

http://www.mazda.nl/aboutmazda/kwaliteit/dekrabetrouwbaarheidsonderzoek/

Staat de A6 dus ook erg hoog. Maar zoals ik al zei, omdat het een doorontwikkeling is.

Maar een kennis van me is bij Hegeman hoofdmonteur, vandaar dat ik weet hoe de VAG blokjes en electronica kunnen zijn:D En dat is soms niet zo best haha.

dat van die vag blokjes moet ik je wel gelijk ik geven, maar dan vooral over die 1.4 TSI/ TFSI hoor je de raarste dingen...........Andere blokken zijn wel gewoon goed

zoek je een luxe sport/snelle/bestuurbare auto?
spaar & koop een Audi RS6
(btw ben geen fan van audi maar geef de rs6 wel credit)

dat van die vag blokjes moet ik je wel gelijk ik geven, maar dan vooral over die 1.4 TSI/ TFSI hoor je de raarste dingen...........Andere blokken zijn wel gewoon goed

De 2.0 TDI zijn ze ook niet zo te spreken over. Menigeen bij minder dan 50.000 al aan gort.

Me schoonpa heeft een 530d en die staat ook meer bij de garage dan dat ie rijdt,volgens mij is daar zoveel aan vervangen dat het eigenlijk een nieuwe auto is.

Toch is iemand die ervaring heeft met bmw.
Het blijft een k*t auto thats it wat ze ook doen hoeveel PK ze er ook in dauwe ik vertrouw die t*ring merk gewoon niet.
btw: Me oom is nu helemaal de t*ring stuurbekrachtiging werkt niet. en BMW dealer kan het niet oplossen ze weten niet waarom het niet werkt.
Een niet werkende fan + een niet werkende stuurbekrachtiging voor een paar maanden ouwe wagen jaja kom maar op met bmw.
Plus me oom heeft onderweg meer mensen gezien die met een bmw probleem hadden. k*t k*t k*t bmw. maja sjonnies hier moeten zich zelf bezig houden met BB en niet met auto's want ze begrijpen er geen reet van en lullen uit hun kont maar wat. en meeste hier rijd een suzuki alto ahahahah met hun x6 en M tjes grappe makers.

• Topic Starter Topic Starter
Dan gaat je oom toch naar een andere BMW dealer, maakt geen **** uit met garantie. Of hij belt BMW Nederland op en dan moeten zij je oom maar op de een of andere manier tegemoet komen

Dan gaat je oom toch naar een andere BMW dealer, maakt geen **** uit met garantie. Of hij belt BMW Nederland op en dan moeten zij je oom maar op de een of andere manier tegemoet komen

Is het zelfde Dealer is altijd een dealer maakt niet uit waar dan ook.

In originele staat? Dan rijd je toch al gauw weer een auto van rond de 15.000 euro. Besef je dat wel?

Ja heb deze van mn vader overgenomen, is idd volledig origineel. Kwestie van de waarde niet te hard te laten dalen.

Zal binnekort wel eens wat filmpjes posten van op de autobahn.

EN ik mag me eind dit jaar aan verwachten aan een M3 competition pack, FROZEN BLACK.

Foto's volgen ;)

Wat maakt de RS beter dan de M of de AMG?

er zijn geen paupers die een A6 kunnen kopen om vervolgens een amg logotje of M´etje erop te plakken nadat ze er een paar extra pijpjes onder hebben geschroefd, tuurlijk rijden ze wel rond maar een stuk minder dan die andere twee.

En voorderest is zo´n dikke station gewoon dik, ik vind het iets hebben tov een amg of M, weet niet wat maar zou die ook kopen als ik een vande drie moest kiezen

er zijn geen paupers die een A6 kunnen kopen om vervolgens een amg logotje of M´etje erop te plakken nadat ze er een paar extra pijpjes onder hebben geschroefd, tuurlijk rijden ze wel rond maar een stuk minder dan die andere twee.

En voorderest is zo´n dikke station gewoon dik, ik vind het iets hebben tov een amg of M, weet niet wat maar zou die ook kopen als ik een vande drie moest kiezen

Een RS boven een M of AMG plaatsen?
Volgens mij troeven de M's de RS nog steeds af op rijdersplezier en rondetijden op circuits.
Echte premium (niet elk model misschien) maar dan praat ik toch bij de Duitse auto's over Mercedes en BMW. Audi is wel aan de weg aan het timmeren, maar staat nog steeds niet op dat niveau in mijn ogen.
Maar de jonkies geilen momenteel denk ik meer op Audi, dus die zul je dadelijk wel meer zien rijden bij de jeugd.

• Topic Starter Topic Starter

Goedkoopste A6 avant model '08-'11 is goedkoper dan goedkoopste BMW 5 touring '07-'10 en de goedkoopste Merc E klasse. Nieuwe goedkoopste model BMW 5 touring is ook duurder dan die van Audi en Merc. Hoezo kunnen paupers geen a6 kopen die wel merc of bmw kunnen kopen. Verder is er wel meer aan de hand dan een M plaatje en 4 uitlaten, maar dat weten paupers als jij niet. Wil de verkoopcijfers weleens zien die jij blijkbaar hebt van de M5 touring, E63 AMG en de RS6, aangezien je zegt dat er minder audi's rondrijden, zou best kunnen maar laat maar zien.

Laatst bewerkt:
Een RS boven een M of AMG plaatsen?
Volgens mij troeven de M's de RS nog steeds af op rijdersplezier en rondetijden op circuits.
Echte premium (niet elk model misschien) maar dan praat ik toch bij de Duitse auto's over Mercedes en BMW. Audi is wel aan de weg aan het timmeren, maar staat nog steeds niet op dat niveau in mijn ogen.
Maar de jonkies geilen momenteel denk ik meer op Audi, dus die zul je dadelijk wel meer zien rijden bij de jeugd.

rs6 heeft een top van 360 ofzo

Terug
Naar boven