phillyfreezer
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Dat ding rijd zo ****ing slecht. Is bij top gear geweest.
hahah een golf met 500-600 pk vergelijken met een Z4 met 260 pk.
Alleen jammer dat de gemiddelde sjonnie deze pk's niet fatsoenlijk kan benutten, aangezien de coureur al de grootste moeite heeft om hem recht te houden.

Je weet dat het zo is
En klagen over BMW motorisch? Dan moet je al helemaal niet over de VAG groep beginnen![]()
En dat is soms niet zo best haha.Ouwe 5 was minder, maar daarna gewoon goed.
3 staat goed er voor.
X3 en X5 doen het wel aardig.
Maar dit is een andere test dan die ik heb gezien laatst. Toen won namelijk de A6. Dit omdat het een langlopend model was waar alle problemen al uit zijn. Is vaker zo.
http://www.mazda.nl/aboutmazda/kwaliteit/Autobildduurtest/
Hier staat iets in. Ik ben altijd voorstander van Mazda geweest. Kwaliteit zoals het hoort.
http://www.mazda.nl/aboutmazda/kwaliteit/dekrabetrouwbaarheidsonderzoek/
Staat de A6 dus ook erg hoog. Maar zoals ik al zei, omdat het een doorontwikkeling is.
Maar een kennis van me is bij Hegeman hoofdmonteur, vandaar dat ik weet hoe de VAG blokjes en electronica kunnen zijnEn dat is soms niet zo best haha.
zoek je een luxe sport/snelle/bestuurbare auto?
spaar & koop een Audi RS6
(btw ben geen fan van audi maar geef de rs6 wel credit)
dat van die vag blokjes moet ik je wel gelijk ik geven, maar dan vooral over die 1.4 TSI/ TFSI hoor je de raarste dingen...........Andere blokken zijn wel gewoon goed
Me schoonpa heeft een 530d en die staat ook meer bij de garage dan dat ie rijdt,volgens mij is daar zoveel aan vervangen dat het eigenlijk een nieuwe auto is.
Dan gaat je oom toch naar een andere BMW dealer, maakt geen **** uit met garantie. Of hij belt BMW Nederland op en dan moeten zij je oom maar op de een of andere manier tegemoet komen
In originele staat? Dan rijd je toch al gauw weer een auto van rond de 15.000 euro. Besef je dat wel?

er zijn geen paupers die een A6 kunnen kopen om vervolgens een amg logotje of M´etje erop te plakken nadat ze er een paar extra pijpjes onder hebben geschroefd, tuurlijk rijden ze wel rond maar een stuk minder dan die andere twee.
En voorderest is zo´n dikke station gewoon dik, ik vind het iets hebben tov een amg of M, weet niet wat maar zou die ook kopen als ik een vande drie moest kiezen
er zijn geen paupers die een A6 kunnen kopen om vervolgens een amg logotje of M´etje erop te plakken nadat ze er een paar extra pijpjes onder hebben geschroefd, tuurlijk rijden ze wel rond maar een stuk minder dan die andere twee.
En voorderest is zo´n dikke station gewoon dik, ik vind het iets hebben tov een amg of M, weet niet wat maar zou die ook kopen als ik een vande drie moest kiezen
Een RS boven een M of AMG plaatsen?
Volgens mij troeven de M's de RS nog steeds af op rijdersplezier en rondetijden op circuits.
Echte premium (niet elk model misschien) maar dan praat ik toch bij de Duitse auto's over Mercedes en BMW. Audi is wel aan de weg aan het timmeren, maar staat nog steeds niet op dat niveau in mijn ogen.
Maar de jonkies geilen momenteel denk ik meer op Audi, dus die zul je dadelijk wel meer zien rijden bij de jeugd.