MuscleMeat

De Nieuwe M5

haha 9,9liter op 100km, me reet

Hebben hebben hebben

mooi wagen maar voor de bedrag wat je aan verzekering/belasting en brandstof betaald kan je 4x per jaar op een luxe vakantie gaan :thumbdown: En hij is de volgende jaar met minstens 20k in waarde gezakt :thumbdown: en de jaar daarop ook weer :thumbdown: Elke onderhoudsbeurt betaal je scheel :thumbdown: als je reserve onderdelen nodig hebt wordt je ook niet blij :thumbdown: Slechte investering tenzei je netto 5k per maand verdient dan boeit het allemaal niet nee.

Als je m5 kan betalen maak je je ook niet druk om verbruik.
PEDAL 2 THA MEDAL

vind hem veel te veel op de oude lijken en het interieur is erg saai (zoals bij bijna alle bmw's).......volgende keer beter BMW

Je hebt het nu over een BMW 5 he. Niet over een A1-tot A100;)

Is juist erg veranderd t.o.v. de oude 5. Heeft wel wat gelijkenissen met de 7.

Als je m5 kan betalen maak je je ook niet druk om verbruik.
PEDAL 2 THA MEDAL

Merendeel van de auto's worden gekocht op basis van leningen bij de bank. Tanken doet dan nog meer pijn, maarja voor veel kerels geldt een dikke auto als verlenging van hun 3e been :D .

Wtf is dat voor voorbumper? :scratch: Lijkt wel één of andere sjonniebumper. :roflol:

geef mij maar een rs6 plus bra

BMW is altijd een k*t auto geweest, Als je het mij nou vraagt waarom?
Altijd problemen mee.
Me oom is met een BMW X5 (paar maanden oud) Op vakantie gegaan (3 Dagen geleden) hy heeft in duitsland vastgezeten door een niet werkende fan, En in bulgarije door een niet werkende Stuurbekrachtiging.
Vorig jaar een vriend van me pa met een X6 en ook de zelfde probleem met zijn fan.
Over de oudere modellen wil ik het helemaal niet over hebben..

Me schoonpa heeft een 530d en die staat ook meer bij de garage dan dat ie rijdt,volgens mij is daar zoveel aan vervangen dat het eigenlijk een nieuwe auto is.

Terug
Naar boven