AndroidHealthClinic

Aankondiging De RawPowerBaarn meet 2013

Ben er ook bij, Willem ook.

In Bob ook waarschijnlijk.

Ik ben er ook bij!

Rot op man, dit missen voor een of ander schraal concertje dat overladen is met linkse rothippies.. Gaat het verder wel?

queens of the stone age, alt-j, the gaslight anthem, stereophonics, die antwoord... mwah.. best een leuk feestje.

queens of the stone age, alt-j, the gaslight anthem, stereophonics, die antwoord... mwah.. best een leuk feestje.

en dat allemaal gratis, opgegeven als vrijwilliger, 1 dienst van 9 uur werken en je hoeft geen entree te betalen voor rest van het weekend, epic win

Baarn is in de buurt van Utrecht..

Rot op man, dit missen voor een of ander schraal concertje dat overladen is met linkse rothippies.. Gaat het verder wel?
wow maat leef je nog?

Hoorde dat jij N kitty tegenwoordig samen zijn?

Je was inene weg bro :sad:

en idd fhk pinkiepop :)

---------- Post toegevoegd 21 April 2013 om 14:06 ----------

Baarn is in de buurt van Utrecht..
Ahaaaa ik had me toen door b(bosman)art laten vertellen dattiej naar belgie ging om met wat boys te trainen...

ik moet niet alles door elkaar gaan gooien :o

maar everybody is welkom of?:)

Wat blijft het stil vanuit Amsterdam? Johan, Jesaja, Cain, Vladi? Hallo?

• Topic Starter Topic Starter
hehe idd, the lost boys

Haaaaahhh de verloren knaker crew komt ook. Matthijs, Jesaja, Simon en ik zijn confirmed. Kaines en Leo weet ik nog nog niet. We komen alle nutteloze shit maxen uiteraard!

Als de mueslirepen nog niet gecalled zijn call ik ze.

• Topic Starter Topic Starter
Haaaaahhh de verloren knaker crew komt ook. Matthijs, Jesaja, Simon en ik zijn confirmed. Kaines en Leo weet ik nog nog niet. We komen alle nutteloze shit maxen uiteraard!

Als de mueslirepen nog niet gecalled zijn call ik ze.

haha:D dat wordt weer epic.

Ik ben er ook bij denk

afwaz :roflol:
jon is @ aruba beetje coke dealen

Moet werken en er is een feestdag daaro....krijg geen vrij.

Terug
Naar boven