Fitness Seller

Aankondiging De grote DBB/RawPowerBaarn meet 2014

  • Topic starter g-men
  • Startdatum
  • Reacties 73
  • Weergaven 8K
  • Volgers 15

Bezoekers in dit topic

Jammer jongen. Heb zo'n beetje iedereen van sterkste man v NL en oudere edities ook weer uitgenodigt.
 
Ik ben er ook bij. Weliswaar op krukken en volkomen nutteloos, maar ik ben er dan ook alleen maar voor de drank/kip en om de babylog te aaien :heart:

Ik neem flink wat vlees, wat zoetigheid en drank mee.
Jullie hebben geeeeeeeeen idee hoe erg ik jullie en de schuur heb gemist.
 
Gezellig. We kunnen je bbq vaardigheden sowieso niet missen!
 
Doe het niet graag, maar vrees dat ik toch ga afzeggen. Heb een gelijkaardige uitnodiging gekregen die veel dichter bij de deur ligt. Zoals andere jaren, moet ik het dan maar een andere keer dit jaar komen goedmaken :)
 
Kan er helaas ook niet meer bij zijn
 
Ik moet helaas ook afzeggen Gijs. Ik had graag weer meegedaan maar ik heb een dubbele afspraak gemaakt waar ik niet onderuit kan. Goeie dag toegewenst in ieder geval!
 
Gijs, ik en onze dennis nemen nog 2 man meer mee al da mag;).
 
Ik neem worsten en speklappen mee, (met speklappen bedoel ik nie hans en roy, ik bedoel speklappen om te eten)
 
Ik kom ook.

En gasten..Neem GEEN diepvries vlees mee!!
 
En gasten..Neem GEEN diepvries vlees mee!!

Mee eens, maar ik ga ook geen luxe vlees meer meenemen.
Had vorig jaar livar worstjes, de helft is geloof ik aangebrand in de bosjes beland.
 
Idd geen diepvries.

Gewoon shitload aan burgers enzo. Had vorig jaar gvd kip met ijs er in.
 
Kom ook langs ;)
 
Luister dan, we gaan lachen... Wij komen ook; Johan, Kelvin,Fokke, Jan?,ikzelf en m'n broertje Holla atcha boikie
 
Wij komen met 4 man sterk.
En wij nemen mee: Frikandellen, Ijsthee, aardappelsalade, 2 schalen koude schotel, satésaus, kerriesaus, knoflooksaus en cocktailsaus. :cool:
Tot morgen!
 
Mijn komst is niet zeker meer. Hoe dan ook fijne dag, Gijs.
 
Houthakkers steaks+ Indische filetlapjes ;) goed voor 1,5kg vlees
 
GVD dit wordt een epische dag!! RPB ziet er uit jonguh!! 10 uur geklust vandaag, Jaimy ook tering hard lopen klussen.

Foto's en vids!!!!!!

th_WP_20140523_004_zpsa640a6ca.jpg


Belachelijk zware uitvoering en alles verstelbaar
WP_20140523_005_zpsb7e96d96.jpg


Spandoek sponsored bij Jaimy security! Supervet. 3 platforms ook, 2 vrije en 1 onder het rack.
WP_20140523_006_zps055bc6ed.jpg
 
Back
Naar boven