MuscleMeat

Aankondiging De grote DBB/RawPowerBaarn meet 2014

Bezoekers in dit topic

Hmm, denk dat ik dit jaar ook maar es kom! Ik kijk even of ik nog wat mensen uit de gym kan meekrijgen. Denk dat er wel interesse voor kan zijn.
 
Top Johan. De Belgische delegatie!
 
Ik zal het er deze week nog is over hebben, maar ik denk dat ik sowieso samen met een kameraad van de partij ben.
 
Oke laat maar weten dan zet ik je erbij.
 
We komen met 3 personen.
 
Mooi kevin
 
Ik breng nog 1 persoon mee. Ik breng eventueel wat drank mee voor tijdens de bbq.
 
in ik kijk wel even voor wat sparibs en salades boys
 
Ik en onze dennis komen ook:D
Nemen frikandelle mee en ik verzin nog wel wat dingen;)
Komen wel pas rond half 3, dennis moet eerst werken.

Groeteee
 
Ik en mn broertje komen ook, maar kzie dat we al op de lijst staan (Y)
 
Ja jonguh wat hedde dan gedacht!
 
Verekte koekwous;)
 
Ik wil heel graag een keertje langskomen om kennis te maken met strongman. Is dit daarvoor nou bij uitstek geschikt, of juist niet zo omdat het wellicht wat te druk is?

Ben dus een absolute beginner, en ook nog altijd een beetje een beginner wat gewone krachttraining betreft (deadliftpr is bv maar 165). Heb je hier dan uberhaupt iets te zoeken, of moet ik daarvoor echt nog wat sterker worden?
 
Ik wil heel graag een keertje langskomen om kennis te maken met strongman. Is dit daarvoor nou bij uitstek geschikt, of juist niet zo omdat het wellicht wat te druk is?

Ben dus een absolute beginner, en ook nog altijd een beetje een beginner wat gewone krachttraining betreft (deadliftpr is bv maar 165). Heb je hier dan uberhaupt iets te zoeken, of moet ik daarvoor echt nog wat sterker worden?

Is meer een dag die in het teken staat van gezelligheid naar mijn mening. Als je echt techniek wilt aanleren zou ik ook een keer komen als het wat rustiger is. En nee je hoeft niet persé sterker te worden.
 
Dat vermoedde ik eigenlijk ook al een beetje.

Maar op andere dagen is het dus wel mogelijk om een beetje 'les' te krijgen? Dan kom ik sowieso binnenkort een keertje langs. Ben echt benieuwd.
 
Een beetje ,les, kan altijd maar ik ga er geen personal training van maken. Iedereen weet dat we altijd meekijken en tips geven.
 
Dat vermoedde ik eigenlijk ook al een beetje.

Maar op andere dagen is het dus wel mogelijk om een beetje 'les' te krijgen? Dan kom ik sowieso binnenkort een keertje langs. Ben echt benieuwd.

Iedereen moet ergens beginnen.
Wil best een keer samen met je trainen, een maat van me gaat nu ook geregeld mee die ook nog niet zo heel sterk is.

Wees wel bereid een paar zweepslagen te incasseren :p
 
kan helaas toch niet komen gijs
 
Back
Naar boven