Triple Aces
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 230
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat een arrogantie. grappig dat het op het 2de gesprek al een stuk beter is.
en heerlijk hoe die moeder de rechter bedankt hahaha
Beter zou ik met een korrel zout nemen. Iemand heeft haar er gewoon op gewezen hoe ze zich moet gedragen tov de rechter. Dat haar karakter daadwerkelijk is veranderd, daar geloof ik niets van.
ik vind dat dit niets met karakter te maken heeft maar eerder met een stukje gemis van respect/opvoeding/ wat niet bij gebracht is.
inteelt is such a b*ch
scheelt iig duidelijk iets meeHet is wel erg makkelijk om de ouders de schuld te geven. Ik geloof best dat de opvoeding van dit meisje niet erg heeft bijgedragen aan goed gedrag, maar ik denk ook dat een zeer groot deel uit haarzelf komt. Zoiets als asociale genen.ik vind dat dit niets met karakter te maken heeft maar eerder met een stukje gemis van respect/opvoeding/ wat niet bij gebracht is.
Hahahaha prachtig, die moeder die met haar hoofd heftig ja schud wanneer de rechter een werkstraf voorstelt.
Het is wel erg makkelijk om de ouders de schuld te geven. Ik geloof best dat de opvoeding van dit meisje niet erg heeft bijgedragen aan goed gedrag, maar ik denk ook dat een zeer groot deel uit haarzelf komt. Zoiets als asociale genen.
Ik zie eigenlijk het liefst dat er een knokploeg is die zulke mensen uit de bevolking halen. Een soort van je bevolking zuiveren. Niet op de extreme manier waarop Hitler dat deed, maar ik zou er geen enkel probleem mee hebben als mensen zoals dit meisje "verdwijnen".
Hahahaha prachtig, die moeder die met haar hoofd heftig ja schud wanneer de rechter een werkstraf voorstelt.
Het is wel erg makkelijk om de ouders de schuld te geven. Ik geloof best dat de opvoeding van dit meisje niet erg heeft bijgedragen aan goed gedrag, maar ik denk ook dat een zeer groot deel uit haarzelf komt. Zoiets als asociale genen.
Ik zie eigenlijk het liefst dat er een knokploeg is die zulke mensen uit de bevolking halen. Een soort van je bevolking zuiveren. Niet op de extreme manier waarop Hitler dat deed, maar ik zou er geen enkel probleem mee hebben als mensen zoals dit meisje "verdwijnen".

die hebben ze waarschijnlijk zelf ook niet genotenGewoon een werkkamp in die tevens mensen opvoeden. Als je dat in Amerika ziet, dan gaan de meest gebekte gangsters zo'n kamp in en na een half jaar zijn het hele andere mensen.
genen krijg je nog altijd door van je ouders
dus zullen de ouders niet beter weten en heeft het dus wel degelijk met opvoeding te makendie hebben ze waarschijnlijk zelf ook niet genoten
---------- Post toegevoegd Thu 17 Jan 2013 om 13:46 ----------
heb je hier ook hoor maar hier heb je als ouder niet zoveel meer te willen. kind moet zelf willen en dat is vaak het probleem want die zien het zelf niet in (vaak niet)