Fitness Seller

Fitnessclub mag mannen weren uit clubs voor vrouwen

dit zijn van die vrouwen die brand moord en verkrachting schreeuwen als er iemand naar ze kijkt

die hoef ik niet in m'n omgeving als ik in een normale gym zou trainen

Mee eens, heb ze ook liever die gelijk mee gaan douche ;)
(mits het er ok uitziet he)

---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------

Aan de ene kant begrijp ik 't wel, hoor me zusje af en toe klagen dat ze vaak aangesproken wordt in de gym, terwijl ze eigenlijk zonder contact wilt trainen. Ze vindt net als ik de focus erg belangrijk.

---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:20 ----------

[/COLOR]

Gelukkig zijn dit slechts een klein percentage vrouwen.

Ik vindt de focus ook erg belangrijk, maar als je alle 2 op het eh punt kom,
Dan wil ik er wel in der ogen aankijken :p

kneets is een buurtsuper en basic fit is een albert heijn

niemand geeft een f**k als 1 of andere buurtsuperturkenwinkel geen zwarte pieten chocola meer verkoopt, maar als de albert heijn dit doet is het toch wel even een ander verhaal

Dat maakt mijn voorbeeld toch niet minder waard?

Jij begrijpt dit gezeik omdat je zusje af en toe klaagt dat mensen tegen haar gaan praten.

Waardoor begrijp jij dan dat een hele sportschool alleen voor vrouwen wordt? Alsof vrouwen niet praten tegen elkaar? :roflol:

Iedereen loopt basic fit in bijna elk topic waar die keten voorkomt af te kraken.
Nu weigeren ze mannen en loopt iedereen te miepen.
Lekker belangrijk, als ze je geld niet willen ga je toch ergens anders.

kneets is een buurtsuper en basic fit is een albert heijn

niemand geeft een f**k als 1 of andere buurtsuperturkenwinkel geen zwarte pieten chocola meer verkoopt, maar als de albert heijn dit doet is het toch wel even een ander verhaal

Het wordt pas een probleem als ''albert heijn'' dit structureel doet, dat is tot op heden niet het geval.

Jij begrijpt dit gezeik omdat je zusje af en toe klaagt dat mensen tegen haar gaan praten.

Waardoor begrijp jij dan dat een hele sportschool alleen voor vrouwen wordt? Alsof vrouwen niet praten tegen elkaar? :roflol:

Hell je snapt hem toch wel.
Gaat denk om van die groepjes of individuen die bijna nooit in contact komen met het vrouwelijke geslacht.
En dan kan ik me voorstellen dat je je als vrouw ongemakkelijk gaat voelen
als je ogen in je rug voelt branden, of steeds een opmerking naar je hoofd krijg.

Bij ons ook vooral zomers, denk ik jongens,,,, Nooit een vrouw gezien ofzo, pfffff

Simpel, vrouwelijk contact haalt haar niet uit haar focus, mannelijk contact wel :o

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------

2 of 3 sportscholen van de 100+ vind ik nou niet structureel.

Hell je snapt hem toch wel.
Gaat denk om van die groepjes of individuen die bijna nooit in contact komen met het vrouwelijke geslacht.
En dan kan ik me voorstellen dat je je als vrouw ongemakkelijk gaat voelen
als je ogen in je rug voelt branden, of steeds een opmerking naar je hoofd krijg.

Bij ons ook vooral zomers, denk ik jongens,,,, Nooit een vrouw gezien ofzo, pfffff

Ja ik snap hem, als ik woorden erbij ga bedenken die hij niet zegt.
Hij zegt het alsof zijn zusje wilt trainen zonder contant, maar wel wordt aangesproken.
Niet dat ze het ongemakkelijk vindt.

---------- Toegevoegd om 16:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:52 ----------

Simpel, vrouwelijk contact haalt haar niet uit haar focus, mannelijk contact wel :o

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------

2 of 3 sportscholen van de 100+ vind ik nou niet structureel.

13 van de 250 max.

Het gaat om het principe.

Ja ik snap hem, als ik woorden erbij ga bedenken die hij niet zegt.
Hij zegt het alsof zijn zusje wilt trainen zonder contant, maar wel wordt aangesproken.
Niet dat ze het ongemakkelijk vindt.

---------- Toegevoegd om 16:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:52 ----------

13 van de 250 max.

Het gaat om het principe.

Ok Hell :thumbs:

:o

Ik vind het eigenlijk best raar dat ik mannen loop te verdedigen, die het zelf niet met mij eens zijn :roflol:

Of jij wordt nooit aangestaard, of als sexobject gezien.
Vandaar dat je je niet in ze zusje kan verplaatsen? ;)

---------- Toegevoegd om 16:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:05 ----------

+1

Ik word af en toe wel aangestaard hoor. Sommige (mannen en vrouwen) komen ook speciaal naar me toe om te zeggen dat ik goed train, zwaar train of vragen wat ik train. Of ik word gezien als sexobject..ikzelf denk van niet, maar dat weten zij, niet ik.

Maar wat boeit het? Iedereen kijkt naar iedereen..overal..Waarom die plaatsen vermijden?
Komen er dalijk dan ook kroegen voor alleen vrouwen? Daar worden meer vrouwen aangesproken en gezien als sexobject dan in een sportschoo..just saying.

Er zijn gewoon anno 2014 vast nog wel dingen die genuinely vervelend zijn als vrouw

maar dit is er niet 1 van, ze moeten zich gewoon niet zo aanstellen. Ik ga ook niet janken als er iemand naar me zit te kijken om wat voor reden dan ook.

Er zijn gewoon anno 2014 vast nog wel dingen die genuinely vervelend zijn als vrouw

maar dit is er niet 1 van, ze moeten zich gewoon niet zo aanstellen. Ik ga ook niet janken als er iemand naar me zit te kijken om wat voor reden dan ook.

++ Dit. Sommige vrouwen kunnen gewoon zo vreselijk overdrijven :rolleyes:

Ja sommige kunnen overdrijven, mee eens.
En val nu even me mede mannen aan, Mannen kunnen ook erugh overdrijven als er een dame aan het squaten is.

Oh ja zeker, maar dan zou je beter een klachtenregeling kunnen inzetten dat als mannen hierdoor dus vrouwen lastig vallen, om die ene persoon dan zn abonnement te stoppen.
Andersom natuurlijk ook he, als vrouwen mannen lastig gaan vallen.

Ja sommige kunnen overdrijven, mee eens.
En val nu even me mede mannen aan, Mannen kunnen ook erugh overdrijven als er een dame aan het squaten is.

lees ook vaak genoeg gesprekken hier 'omg zag je dat meisjes in die paarse legging vandaag in de gym ECHT EEN EPISCHE REEDT'

wtf je komt daar toch om te trainen???

maarja als je dat soort grappen beperkt tot een forum is er natuurlijk niks aan de hand :)

Terug
Naar boven