Kneets is nou niet een speciale gym, dus ik snap de link niet helemaal.
Daarnaast had ik het niet over Basic-Fit.
Dit topic gaat over basic fit

En ik noem ze speciale vrouwen en speciale sportschool omdat ik het onzin vind

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kneets is nou niet een speciale gym, dus ik snap de link niet helemaal.
Daarnaast had ik het niet over Basic-Fit.

dit zijn van die vrouwen die brand moord en verkrachting schreeuwen als er iemand naar ze kijkt
die hoef ik niet in m'n omgeving als ik in een normale gym zou trainen

Aan de ene kant begrijp ik 't wel, hoor me zusje af en toe klagen dat ze vaak aangesproken wordt in de gym, terwijl ze eigenlijk zonder contact wilt trainen. Ze vindt net als ik de focus erg belangrijk.
---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:20 ----------
[/COLOR]
Gelukkig zijn dit slechts een klein percentage vrouwen.

kneets is een buurtsuper en basic fit is een albert heijn
niemand geeft een f**k als 1 of andere buurtsuperturkenwinkel geen zwarte pieten chocola meer verkoopt, maar als de albert heijn dit doet is het toch wel even een ander verhaal
Het wordt pas een probleem als ''albert heijn'' dit structureel doet, dat is tot op heden niet het geval.
Jij begrijpt dit gezeik omdat je zusje af en toe klaagt dat mensen tegen haar gaan praten.
Waardoor begrijp jij dan dat een hele sportschool alleen voor vrouwen wordt? Alsof vrouwen niet praten tegen elkaar?![]()
Jij begrijpt dit gezeik omdat je zusje af en toe klaagt dat mensen tegen haar gaan praten.
Waardoor begrijp jij dan dat een hele sportschool alleen voor vrouwen wordt? Alsof vrouwen niet praten tegen elkaar?![]()

Hell je snapt hem toch wel.
Gaat denk om van die groepjes of individuen die bijna nooit in contact komen met het vrouwelijke geslacht.
En dan kan ik me voorstellen dat je je als vrouw ongemakkelijk gaat voelen
als je ogen in je rug voelt branden, of steeds een opmerking naar je hoofd krijg.
Bij ons ook vooral zomers, denk ik jongens,,,, Nooit een vrouw gezien ofzo, pfffff
Simpel, vrouwelijk contact haalt haar niet uit haar focus, mannelijk contact wel
---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------
2 of 3 sportscholen van de 100+ vind ik nou niet structureel.
Ja ik snap hem, als ik woorden erbij ga bedenken die hij niet zegt.
Hij zegt het alsof zijn zusje wilt trainen zonder contant, maar wel wordt aangesproken.
Niet dat ze het ongemakkelijk vindt.
---------- Toegevoegd om 16:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:52 ----------
13 van de 250 max.
Het gaat om het principe.

Ik vind het eigenlijk best raar dat ik mannen loop te verdedigen, die het zelf niet met mij eens zijn![]()

Of jij wordt nooit aangestaard, of als sexobject gezien.
Vandaar dat je je niet in ze zusje kan verplaatsen?
---------- Toegevoegd om 16:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:05 ----------
+1
Er zijn gewoon anno 2014 vast nog wel dingen die genuinely vervelend zijn als vrouw
maar dit is er niet 1 van, ze moeten zich gewoon niet zo aanstellen. Ik ga ook niet janken als er iemand naar me zit te kijken om wat voor reden dan ook.

++ Dit. Sommige vrouwen kunnen gewoon zo vreselijk overdrijven![]()
Ja sommige kunnen overdrijven, mee eens.
En val nu even me mede mannen aan, Mannen kunnen ook erugh overdrijven als er een dame aan het squaten is.
Ja sommige kunnen overdrijven, mee eens.
En val nu even me mede mannen aan, Mannen kunnen ook erugh overdrijven als er een dame aan het squaten is.