AndroidHealthClinic

Fitnessclub mag mannen weren uit clubs voor vrouwen

Jezus leven jullie onder een steen ofzo? Die gyms zijn er niet voor het aanstaren, maar voor vrouwen die bang zijn om zich in het openbaar onder andere mannen te vertonen. Meeste vrouwen met zwaar overgewicht voelen zich echt niet zo zelfverzekerd dat ze zomaar een gym in durven stappen en te gaan sporten, laat staan intensief sporten en zweten met het gevoel dat ze voor lul lopen.

Jezus leven jullie onder een steen ofzo? Die gyms zijn er niet voor het aanstaren, maar voor vrouwen die bang zijn om zich in het openbaar onder andere mannen te vertonen. Meeste vrouwen met zwaar overgewicht voelen zich echt niet zo zelfverzekerd dat ze zomaar een gym in durven stappen en te gaan sporten, laat staan intensief sporten en zweten met het gevoel dat ze voor lul lopen.

Binnenkort komen er dus ook sportclubs die alleen zijn voor mannen die bang zijn om zich in het openbaar onder vrouwen te vertonen?

Of bestaan die al?

Binnenkort komen er dus ook sportclubs die alleen zijn voor mannen die bang zijn om zich in het openbaar onder vrouwen te vertonen?

Of bestaan die al?

Wat dacht je van elke gym waar amper cardio staat? Je kan bijdehand op een zinnetje ingaan, maar dit is realiteit.

Wat dacht je van elke gym waar amper cardio staat? Je kan bijdehand op een zinnetje ingaan, maar dit is realiteit.

Ik weet dat het realiteit is, maar het is niet haalbaar. Vrouwen kunnen ook naar een sportschool gaan waar weinig krachtapparatuur is, realiteit is: er zijn toch wel mannen waar ze zich voor schamen.
Zo ook dat in elke gym waar amper cardio staat, ook wel vrouwen zullen zijn.

Ik ben gewoon die hele speciale behandeling voor vrouwen met betrekking tot ''ze schamen zich in het openbaar'' zat.

- Vrouwen met overgewicht die zich schamen ed: ach, hier heb je een sportschol speciaal voor jullie!

- Mannen met overgewicht die zich schamen: pff, ga toch gewoon naar een gym met weinig cardio
(en daar kan je dus geen cardio doen, dus ben je als man met overgewicht die cardio wilt doen, niet eens op de goede plek).

Nog steeds blijf ik het raar vinden dat ik het opneem voor veel mannen en het bullshit vind dat vrouwen die speciale behandeling krijgen..

Dit is niet bijdehand bedoelt, ik kom gewoon op voor mijn mening en mijn normen en waarden.

Ik weet dat het realiteit is, maar het is niet haalbaar. Vrouwen kunnen ook naar een sportschool gaan waar weinig krachtapparatuur is, realiteit is: er zijn toch wel mannen waar ze zich voor schamen.
Zo ook dat in elke gym waar amper cardio staat, ook wel vrouwen zullen zijn.

Ik ben gewoon die hele speciale behandeling voor vrouwen met betrekking tot ''ze schamen zich in het openbaar'' zat.

- Vrouwen met overgewicht die zich schamen ed: ach, hier heb je een sportschol speciaal voor jullie!

- Mannen met overgewicht die zich schamen: pff, ga toch gewoon naar een gym met weinig cardio
(en daar kan je dus geen cardio doen, dus ben je als man met overgewicht die cardio wilt doen, niet eens op de goede plek).

Nog steeds blijf ik het raar vinden dat ik het opneem voor veel mannen en het bullshit vind dat vrouwen die speciale behandeling krijgen..

Dit is niet bijdehand bedoelt, ik kom gewoon op voor mijn mening en mijn normen en waarden.

Ja en nu moet je ipv je morele gedachten eens denken aan waarom iemand een sportschool start.... Kom je alsnog op mijn allereerste post hier.

Idd fanatieke sporters zoeken ze juist niet

Oke, maar dan snap ik nog niet waar je heen wilt hiermee.

Je geeft aan dat er sportscholen zijn enkel voor vrouwen, want zij schamen zich met sporten en willen dan niet gezien worden door mannen. Got it! Dat kan ik me voorstellen.

Maar er zijn ook veel mannen die zich schamen met sporten en willen dan niet gezien worden door vrouwen.

Er vanuit gaande dat beiden partijen gelijken zijn, behalve het geslacht.

Waarom wel voor vrouwen en niet voor mannen?
Hopelijk wil je me daarop antwoord geven want hier loop ik dan echt op vast.

Oke, maar dan snap ik nog niet waar je heen wilt hiermee.

Je geeft aan dat er sportscholen zijn enkel voor vrouwen, want zij schamen zich met sporten en willen dan niet gezien worden door mannen. Got it! Dat kan ik me voorstellen.

Maar er zijn ook veel mannen die zich schamen met sporten en willen dan niet gezien worden door vrouwen.

Er vanuit gaande dat beiden partijen gelijken zijn, behalve het geslacht.

Waarom wel voor vrouwen en niet voor mannen?
Hopelijk wil je me daarop antwoord geven want hier loop ik dan echt op vast.

Sorry dacht dat ik iets zei over vraag en aanbod. Meer hoef ik niet meer uit te leggen denk want dat is ook het antwoord op je laatste vraag.

Sorry dacht dat ik iets zei over vraag en aanbod. Meer hoef ik niet meer uit te leggen denk want dat is ook het antwoord op je laatste vraag.

Kijk. Ik snap het vraag en aanbod. Ik snap dat sportscholen hier meer profijt uit halen dan wanneer ze sportscholen voor mannen zouden doen. Ik snap het helemaal.

Ik begrijp alleen niet, dat de meeste hier en gewoon normaal vinden (normen en waarden gezien he) dat er wel sportscholen speciaal voor vrouwen zijn, maar niet speciaal voor mannen (of uberhaupt sportscholen speciaal voor vrouwen).

Daar ging het mij om dus.

Welke man wil er überhaupt trainen in een damesgym? En in kroegen wordt vaak genoeg aan de deur geweigerd om toch maar antwoord te geven op je verkeerde vergelijking. Geloof heeft dan weer niks met ongestoord en prettig sporten te maken.

Het is gewoon een feit dat veel vrouwen niet willen trainen als er allemaal mannen omheen lopen. Lijkt mij toch een prima rechtvaardiging voor deze discriminerende maatregel. Daarnaast zijn er genoeg alternatieven, dus wat maakt het allemaal uit? Alleen voor Jan en Piet die naast de gym woonden is het misschien vervelend dat ze iets verder moeten fietsen.

Dat er Marokkanen aan een deur geweigerd worden zonder verdere reden is toch al erg genoeg? Of ben je t er mee eens dan? Want tja, vast wel een kroeg waar ze wel binnen komen.

Geloof kan er wel mee te maken hebben, genoeg mensen die zich storen aan mensen met een hoofddoek of keppeltje. Dat betekend dat er vraag zou kunnen zijn naar een sportschool die dit niet toestaat. Dit moet dus ook maar toegelaten kunnen worden?

Zo kan je dus ook een gym alleen voor hetero's maken, want mannen kunnen zich vast irriteren aan homo's die naar ze loeren. Als dit allemaal moet kunnen, zijn er wat JOUW reden betreft geen grenzen voor andere (achterlijke) gevallen. Als er maar vraag naar is en er zijn nog andere alternatieven is het eigenlijk prima zeg je. Dit kan dus met oneindig veel voorbeelden, ook al doen ze er niet toe.

---------- Toegevoegd om 20:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:57 ----------

En dat kan voor mannen niet gelden? Alsof mensen van hetzelfde geslacht wel in een keer het respect van elkaar krijgen. Over een kam scheren gesproken. Ik mag dus een gym niet in, omdat er een ander is die zich voor mij kan schamen? En dit is alleen gerechtvaardigd wanneer het een vrouw is.

---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:02 ----------

Daar worden geen vrouwen geweigerd. Weigeren is iets anders dan een richting op sturen en een doelgroep bepalen. Het is erger. Dat soort gyms zijn altijd wel enkele vrouwen aanwezig en gewoon welkom. Dus verkeerd voorbeeld.

Wie zegt er eigenlijk dat een gym voor alleen mannen verboden is? Als jij er een wilt starten, veel succes.

Weren van specifieke groepen in sportscholen vind ik nog steeds bullshit.
Aangezien dit grotendeels mannen zijn die worden geweerd, vind ik dat dus ook bullshit.

Voor mij hoeft er geen ''speciaal voor mannen'' sportschool bij, maar de ''speciaal voor vrouwen'' sportscholen moeten weg.

Ik heb geen idee wie de doelgroep is. Is dat een religie kwestie, van niet met mannen in een ruimte in (onfatsoenlijke) kleding mogen trainen of is het puur voor de dikke vrouwen? Ik had het idee dat die sportschool op de Overtoom zich richt op vrouwen met islamitische achtergrond. Dat is de enige vrouwen only sportschool die ik ken.

Ik ga naar een fitnesscentrum voor enkel vrouwen. Ik vind dat gewoon fijner.

Weren van specifieke groepen in sportscholen vind ik nog steeds bullshit.
Aangezien dit grotendeels mannen zijn die worden geweerd, vind ik dat dus ook bullshit.

Voor mij hoeft er geen ''speciaal voor mannen'' sportschool bij, maar de ''speciaal voor vrouwen'' sportscholen moeten weg.

Ok dan heb je botte pech

Terug
Naar boven