MuscleMeat

Fitnessclub mag mannen weren uit clubs voor vrouwen

Ik word af en toe wel aangestaard hoor. Sommige (mannen en vrouwen) komen ook speciaal naar me toe om te zeggen dat ik goed train, zwaar train of vragen wat ik train. Of ik word gezien als sexobject..ikzelf denk van niet, maar dat weten zij, niet ik.

Maar wat boeit het? Iedereen kijkt naar iedereen..overal..Waarom die plaatsen vermijden?
Komen er dalijk dan ook kroegen voor alleen vrouwen? Daar worden meer vrouwen aangesproken en gezien als sexobject dan in een sportschoo..just saying.

Da moede aan de wijven zeggen, niet aan basic fit.
Basic fit kan niet zeggen aan de wijven: stel je niet aan.
Das onbelangrijk voor hen. Ze weten enkel dat er vrouwen zijn die voor een vrouwen only gym te vinden zijn en tis financieel in hun voordeel om er vrouwen only van te maken.

Kga 100% met u akkoord dat dergelijke soorten wijven zich best niet zouden moeten aanstellen, maar jah, vrouwen he :p

Da moede aan de wijven zeggen, niet aan basic fit.
Basic fit kan niet zeggen aan de wijven: stel je niet aan.
Das onbelangrijk voor hen. Ze weten enkel dat er vrouwen zijn die voor een vrouwen only gym te vinden zijn en tis financieel in hun voordeel om er vrouwen only van te maken.

Kga 100% met u akkoord dat dergelijke soorten wijven zich best niet zouden moeten aanstellen, maar jah, vrouwen he :p

Daarom heb ik het ook niet echt over dat wat basic fit doet, dom is. Hen gaat het natuurlijk alleen om geld, groot gelijk. Mij ging het meer om de redenen erachter (die ik dus belachelijk vind :o )

Haha ja, vrouwen.. Ik ben er zelf een, maar als ik sommige hoor af en toe :rolleyes:

ook ik heb mijn onzekerheden, maar ik ga in mijn eigen belang niet naar een vrouwen sportschool toe. Nog meer gebabbel, nog meer vage technieken en geen fatsoenlijke spotter in de buurt :p

Terug
Naar boven