XXL Nutrition

de tuinen

heb het nog nooit geprobeerd. hoor er niks positiefs over.

Eenmaal geprobeerd in de aanbieding (16 euro voor 900 gram meen ik), maar de smaak (banaan) was echt veel te chemisch. Absoluut geen aanrader.

De samenstelling van de whey die ik had was overigens wel redelijk: 80gr/100gr eiwitten.

die whey is goed te zuipen hoor

Coca Cola ook :thumbup:

Die whey is gewoon van slechte kwaliteit, en natuurlijk smaakt het goed met een shitload aan suiker. Je krijgt waar je voor betaald.. betaal je weinig, krijg je weinig. Als je graag lekkere whey wil neem je toch Whey Delicious van xxl. Uiteraard zal het iets duurder zijn, maar dan krijg je kwaliteit en smaak.. jou keuze ;)

Laatst bewerkt:
Coca Cola ook :thumbup:

Die whey is gewoon van slechte kwaliteit, en natuurlijk smaakt het goed met een shitload aan suiker. Je krijgt waar je voor betaald.. betaal je weinig, krijg je weinig. Als je graag lekkere whey wil neem je toch Whey Delicious van xxl. Uiteraard zal het iets duurder zijn, maar dan krijg je kwaliteit en smaak.. jou keuze ;)

[Link niet meer beschikbaar]

Laat mij die shitload aan suiker dan eens zien en wijs gelijk even de slechte kwaliteit aan als je wilt?

Zet de whey van de Tuinen eens tegenover bijvoorbeeld die van Revolutions.

De Tuinen Whey per 100gr:
Eiwitten: 74,5
Koolhydraten: 6,4 (suiker 3,6)
Vet: 5,6 (verzadigd 1,9)

Revolutions Whey per 100gr:
Eiwitten: 70gr
Koolhydraten: 14gr (suikers 14gr)
Vet: 6gr

Ik ben geen reclame man van de Tuinen ofzo, maar iedereen die altijd lult over de slechte kwaliteit van de tuinen en alleen maar suiker enzo moet eens labels gaan lezen en minder na-praten!

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ----------

Als je goede kwaliteit whey wilt koop dan MDoubleyou, helaas erg prijzig!

Terug
Naar boven