XXL Nutrition

De verschillen tussen STH, HGH en IGF-1

Wist jij al wat het verschil was tussen HGH, STH en IGF-1 voordat je deze thread las?

  • Jazeker

    Stemmen: 37 36,3%
  • Nee

    Stemmen: 32 31,4%
  • Een heel klein beetje (te weinig om ermee om te gaan)

    Stemmen: 33 32,4%

  • Totaal stemmers
    102

Bezoekers in dit topic

Zit toch een aanzienlijk verschil in,kerel.

Igf is stukken goedkoper voor 1 cycle dan hgh. ;)
 
Met HGH moet je snel denken aan een kuur(tje) van minimaal 20 weken en op min, 5ie per dag is al gauw 700IE. Korter kuren is zonde van je geld.

Met IGF is een kuur van zo'n 4 weken ideaal, 28x~70mcg=1960mcg kan je dus met bv 2 vials nutral of 2 kits igtropin toe. eventueel kan je na een pauze van 4 weken weer 4 weken igf pakken, and so on......

Met HGH is het iig een must om een behoorlijke hoeveelheid androgene steroiden tot je te nemen. Hierdoor is je lever in staat om de HGH om te zetten in je lever naar igf waardoor je spiergroei creeert.

Met IGF sla je deze stap over en is het gebruik van AAS erbij niet noodzakelijk, dus is het ook geschikt als bridge en in de nakuur. Wel is het combineren ervan beter.

HGH heeft naar mijn idee wat meer vetverbrande eigenschappen (niet plaatselijk) en anti aging eigenschappen. IGF is als je puur kijkt naar spiergroei meer value for money.

IGF is wel een goedje waar je bij op moeten letten het kan een laag bloedsuiker veroorzaken (Hypo) dus injecteer NOOIT voor het slapen gaan. En zorg voor een aanvoer van voldoende snelle KH na de inject.

Zelf injecteer ik IGF IM, ben van mening dat het plaatselijk iets doet (eigen ervaringen geen theoritische onderbouwing), maar SC injecteren kan ook prima.

Voor vragen over gebruik van HGH en IGF kan je me altijd PM'en, heb met beide ervaring en ken de theorie. Heb alleen geen zin om hier uren te gaan zitten schrijven en welles niettes te spelen. :mad:
 
Laatst bewerkt:
Goede post,gabber.

Karma voor jou.
 
hardgainers zei:
IGF is wel een goedje waar je bij op moeten letten het kan een laag bloedsuiker veroorzaken (Hypo) dus injecteer NOOIT voor het slapen gaan. En zorg voor een aanvoer van voldoende snelle KH na de inject.

Hoe zou jij het verdelen?

In het vertaalde stuk dat hier ergens in de topic staat, staat vermeldt dat je IGF het beste sochtends en savonds voor het slapen gaan kunt zetten. Nu zit niemand op een suikercoma te wachten.....

Op die manier zou je wel het optimale uit de werkingsduur halen.

En is er net als met bv slin een 'gouden regel' van een bepaalde hoeveelheid snelle KH's na de inject, of gaat dat met IGF niet op?

Van slin wordt gezegd, per 1iu 10gr dextrose bv.
 
Leviathan zei:
Hoe zou jij het verdelen?

In het vertaalde stuk dat hier ergens in de topic staat, staat vermeldt dat je IGF het beste sochtends en savonds voor het slapen gaan kunt zetten. Nu zit niemand op een suikercoma te wachten.....

Op die manier zou je wel het optimale uit de werkingsduur halen.

En is er net als met bv slin een 'gouden regel' van een bepaalde hoeveelheid snelle KH's na de inject, of gaat dat met IGF niet op?

Van slin wordt gezegd, per 1iu 10gr dextrose bv.

ik zou...

als je de dosering tot 50mcg houdt alles doen na de training in 1 keer.
ga je boven deze dosering dan in 2 verdelen, 1x in de ochtend en 1x na de training. er van uitgaande dat je s'avonds traint.

De kh verhouding is niet zo strak als met insuline maar zou je moet wel voldoende KH binnen krijgen, kwestie van aanvoelen. IGF zit veel langer in het bloed dan Humalog en piekt veel minder.
 
Heren U zijt bedankt!

Zal aankomende Zaterdag beginnen, en een log bijhouden uiteraard.

Ik train nogal regelmatig, dus moet maar ff zien hoe ik het ga invullen. Ik heb een wisselend werkrooster, ik werk vrijwel geen dag dezelfde tijden.

Dus het zal voorkomen dat ik zo nu en dan sochtends train, en ook eind van de middag.
 
Leviathan zei:
Heren U zijt bedankt!

Zal aankomende Zaterdag beginnen, en een log bijhouden uiteraard.

Ik train nogal regelmatig, dus moet maar ff zien hoe ik het ga invullen. Ik heb een wisselend werkrooster, ik werk vrijwel geen dag dezelfde tijden.

Dus het zal voorkomen dat ik zo nu en dan sochtends train, en ook eind van de middag.


Kerel,

Ik den k dat je bedoelt dat je ONregelmatig traint he?
nou veel succes dan vanaf zaterdag en ben beniuwd naar jouw bevindingen ermee.
 
pipo zei:
Kerel,

Ik den k dat je bedoelt dat je ONregelmatig traint he?
nou veel succes dan vanaf zaterdag en ben beniuwd naar jouw bevindingen ermee.

Jeps...thats the one. Onregelmatig trainen dus. :D
 
MightyDuck zei:
Men noemt het dacht ik STH sinds het synthetisch vervaardigd word, HGH is de benaming van groeihormoon toen het nog echt gewonnen werd uit menselijke "stoffelijk overschotten". Toen was het nog met recht humáán groei hormoon.

idd van het echte groeihormoon nam je de ziektes(als die er waren)van de persoon in kwestie over,STH is idd syntetisch en is zogezegt het nagemaakt
HGH zonder de ziektes van een ander
 
dream warrior zei:
idd van het echte groeihormoon nam je de ziektes(als die er waren)van de persoon in kwestie over,STH is idd syntetisch en is zogezegt het nagemaakt
HGH zonder de ziektes van een ander

Ja wel saai he eigenlijk dat je geen ziektes meer van een ander krijgt :D
Heb me laatst nog op alle soa's laten testen en was gelukkig niks aan de hand dus lag het niet aan de sth :p
 
pipo zei:
Ja wel saai he eigenlijk dat je geen ziektes meer van een ander krijgt :D
Heb me laatst nog op alle soa's laten testen en was gelukkig niks aan de hand dus lag het niet aan de sth :p

hey waar heb je dat laten doen.. is voor mij ook wel een idee :P
 
pipo zei:
Ja wel saai he eigenlijk dat je geen ziektes meer van een ander krijgt :D
Heb me laatst nog op alle soa's laten testen en was gelukkig niks aan de hand dus lag het niet aan de sth :p

Ik heb altijd al iemand een druiper voor zn verjaardag willen geven. :D


(maar dan zonder voorafgaand seksueelcontact uiteraard.)
 
Latin spirit zei:
tsja heb het niet zo op rubber :D

hehehehe ik ken dat.. beetje zorgwekkend zo nu en dan.. altijd geinig hoe je hartslag op hol raakt als zo'n meid je vertelt dat ze ver over tijd is (NOT!) en dan hebben we uiteraard het brede assortiment SOA's..
 
en ik altijd maar denken dat AAS voor een hogebloedruk zorgden en hoge hartslag, maar het blijken dus die soa's verspreidende dames te zijn uit de gyms waar wij rondhangen!!
niets kan je hartslag en bloeddruk zo sky-high laten gaan als een chick die mekkert dat ze overtijd is of denkt dat ze clamydia heeft, wel zo vervelend om dan thuis aan je eigen liefje te vertellen dat je door het sportschoolwijfie je eigen dame ook reeds besmet hebt :D :D :D
 
pipo zei:
en ik altijd maar denken dat AAS voor een hogebloedruk zorgden en hoge hartslag, maar het blijken dus die soa's verspreidende dames te zijn uit de gyms waar wij rondhangen!!
niets kan je hartslag en bloeddruk zo sky-high laten gaan als een chick die mekkert dat ze overtijd is of denkt dat ze clamydia heeft, wel zo vervelend om dan thuis aan je eigen liefje te vertellen dat je door het sportschoolwijfie je eigen dame ook reeds besmet hebt :D :D :D

muhaahahahahaaaaaaa :D
 
Back
Naar boven