MuscleMeat

de vragen van de nieuweling

sirhc

Cool Novice
Waardering
0
hallo ! ik ben de nieuweling ik had graag geweten

BCAA's voor of na de training of beide
Aminozuren voor of na de training of beide
Whey voor of na de training of beide

Als je niet in de cut zit (vetverlagend dieet) zou ik zelf kiezen voor Essential amino stack voor en na de training. en dan evt na de training circa 15min na de EAS een whey shake.

Ik zou ook dextrose erbij nemen als PostWO.

En dan nu een antwoord op je vragen:

BCAA's direct voor, tijdens of direct na de training. (opname is snel)
Aminozuren: zelfde als BCAA's (BCAA's zijn aminozuren, aminozuren zijn niet per definitie BCAA's)
Whey(isolaat): Half uur tot een uur vóór de training.

Jaap

Al die verschillende antwoorden zijn natuurlijk erg verwarrend ;)
Als je whey neemt heeft het even de tijd nodig om opgenomen te worden. Het heeft zeker nut om whey na je training te nemen maar het kan optimaler. Waarom immers nog een uur wachten met alle voedingsstoffen nadat je lichaam ze al nodig heeft?

Jaap

Ik neem Whey direct na de training, zoals Powersupplements zei: waarom zou je 30 minuten wachten? Ik zie overal dat men 30 minuten tot een uur wacht met de inname van whey...

Al die verschillende antwoorden zijn natuurlijk erg verwarrend ;)
Als je whey neemt heeft het even de tijd nodig om opgenomen te worden. Het heeft zeker nut om whey na je training te nemen maar het kan optimaler. Waarom immers nog een uur wachten met alle voedingsstoffen nadat je lichaam ze al nodig heeft?

Jaap

Als je het perfect wil doen neem je Pepto Pro direct na het trainen. Veel sneller en veel beter dan welke whey dan ook.

Ik zelf neem Whey Hydrolisaat voor het trainen, Essential Amino Stack tijdens het trainen, en direct na de training Vitargo met Pepto Pro. Beter kan het niet!

Als je het perfect wil doen neem je Pepto Pro direct na het trainen. Veel sneller en veel beter dan welke whey dan ook.

Ik zelf neem Whey Hydrolisaat voor het trainen, Essential Amino Stack tijdens het trainen, en direct na de training Vitargo met Pepto Pro. Beter kan het niet!

Het is net hoever je erin gaat. Juist supplementen zoals Peptopro en ook Essential Amino Stack hebben een supersnelle opname waardoor je het kan drinken op het moment dat het nodig is. Dus geen ingewikkeld gedoe met rekening houden met verteringstijden.

Zelf neem ik nu peptopro voor en na de training (13gram) en tijdens de training 20gram essential amino stack in een liter water. Drinkt lekker fris weg en ik voel me er prima bij. Dan als ik thuis komt neem ik meestal een eiwitrijke maaltijd of soms een whey shake.

Terug
Naar boven